سرخط خبرها

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان از اجرای مانور سراسری در سطح استان خبرداد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، مرضیه یونسی گفت:در هشت آبان مصادف با سالروز تأسیس سازمان تعزیرات حکومتی،طرح ابتکاری مانور سراسری تعزیرات حکومتی همدان علاوه بر کل استان همدان، با دستور معاون محترم وزیر دادگستری و ریاست عالی سازمان تعزیرات حکومتی در سراسر کشور اجرا می شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در این طرح ۲۶تیم بازرسی در قالب گشت مشترک در سراسر استان در سطح بازار حاضر، و از صنوف مختلف بازرسی می کنند.

مرضیه یونسی گفت:در این طرح ابتکاری بازرسان و کارشناسان سازمان دامپزشکی،صمت،جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی،بهداشت،استاندارد واتاق اصناف حضور دارند.

در ادامه یونسی افزود:از ابتدای سال ۸۳۷۷پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده که ۹۸درصد آنها رسیدگی و رای مقتضی صادر شده که از این تعدادپرونده ،۷۸۰پرونده تخلف مربوط به نانوایی ها،۲۰۳پرونده مربوط به تخلف مرغ فروشی ها،۱۴۱پرونده مربوط به تخلف لوازم یدکی و تعمیرکاران،۱۲۱پرونده مربوط به میوه فروشی ها و تعداد۴۲پرونده تخلف مربوط به کشتارگاه ها بوده است.

وی بیان داشت:از ابتدای سال در راستای اجرای طرح های مختلف تعداد۶۸۱تیم بازرسی گشت مشترک ۶۳۲۸بازرسی را انجام داده که۱۳۳۵گزارش تخلف تهیه و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد،که در این بین فقط در خصوص احتکار ۴۳پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده که برای متخلفان بیش از ۱۲میلیارد و ۷۵۸میلیون ریال محکومیت صادر شده است.

یونسی گفت:در پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان ، و کالا و خدمات برای متخلفان بیش از ۴۰هزار میلیارد ریال محکومیت صادره شده است.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location