سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، سرپرست اداره آموزش و پرورش بخش خزل نهاوند، گفت:احکام رتبه بندی ۵۳۶ نفر از معلمین بخش خزل صادر شد.

محمد صادق سلگی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری اداره نوسازی استان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای مدارس بخش خزل و شهر فیروزان جذب شد.

سلگی گفت: بخش خزل دارای ۸۶ آموزشگاه است که از این تعداد ۶۶ آموزشگاه ابتدایی است، و تعداد ۶ هزار و ۳۷۰ دانش آموز در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه مدرسه شهرک فرهنگیان شهر فیروزان،روستای ده کبود و روستای عباس آباد در مهرماه امسال افتتاح می شوند،افزود: در دو روستای اکبر آباد و حاجی آباد دو مورد مدرسه ی کانکسی وجود دارد که با کمک خیرین منطقه و اداره نوسازی کلنگ زنی احداث مدرسه تک کلاسه اکبر آباد انجام شد و طی روزهای آینده کلنگ زنی احداث مدرسه حاجی آباد نیز انجام می شود تا شاهد برگزاری جشن مدرسه بدون کانکس در منطقه خزل باشیم.

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه خزل از شروع مجدد ساخت دو مدرسه نمیه کاره در روستای زرینی و شهر فیروزان با همکاری خیرین و اعتبارات ملی خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳۰ درصد آموزشگاه های منطقه خزل هوشمند است. محمد صادق سلگی بیان کرد: با استفاده از ماده ۲۸ در مهرماه سال گذشته ۲۸ نیروی جوان و کارآمد استخدام شدند و احکام رتبه بندی ۵۳۶ نفر از معلمین منطقه خزل صادر شد و کارگروهی برای بررسی اعتراض معلمین که معترض هستند،تشکیل شده است.

وی از برگزاری ۲۷ عنوان برنامه آموزشی،فرهنگی و اجتماعی به مناسبت هفته معلم در منطقه خبر داد و بیان کرد؛غبار روبی قبور شهدا،برگزاری مسابقات مختلف و سرکشی از خانواده های فرهنگیان بازنشسته، ایثارگر و …از جمله این برنامه ها می باشد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه خزل گفت: انتخاب یک معلم نمونه کشوری، ۳ معلم برتر استانی، یک مدیر نمونه استانی، ۵ مدیر برتر منطقه ای و ۳ معلم برتر منطقه ای نتیجه زحمات و تلاش های فرهنگیان بخش خزل در عرصه تعلیم و تربیت می باشد.

محمد صادق سلگی افزود: در فروردین امسال سنجش ۵۲۰ دانش آموز کلاس اولی در شهر فیروزان انجام شد. سلگی با بیان اینکه بیش از ۹۷ درصد مردم منطقه با سواد هستند،گفت: نهضت سواد آموزی منطقه خزل جز چهار نهضت برتر استان همدان می باشد.

وی از افتتاح سه چمن مصنوعی در مدارس منطقه خزل و خانه تنیس در مدرسه شبانه روزی شهر فیروزان خبر داد و بیان کرد؛ ۸ مدرسه منطقه خزل در بافت فرسوده قرار دارند.

سلگی در پایان گفت: سال گذشته کنکور سراسری با حضور ۳۷۱ داوطلب در شهر فیروزان برگزار شد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location