سرخط خبرها

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند، از اجراي طرح جامع مبارزه با سرقت و دستگيري 6 سارق و کشف 12 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

 

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سرهنگ احمد ساکي در تشريح اين خبر بيان داشت: يگان هاي انتظامي شهرستان نهاوند در 72 ساعت گذشته طرح جامع مبارزه با سرقت با محوريت پيشگيري کارآمد و کشف علمي سرقت ها همچنين پايش و اشرافيت کامل اطلاعاتي بر سارقان را در سطح حوزه استحفاظي اجرا کردند.

وي افزود: در اين راستا طي 3 روز گذشته با تلاش ماموران انتظامي و همچنين بکارگيري امکانات سازماني و شگردهاي پليسي، در نهايت 6 سارق شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ ساکي همچنين تصريح کرد: در بازجويي هاي فني صورت گرفته از سارقان تعداد 12 فقره انواع سرقت کشف همچنين تعداد يک دستگاه موتور سيکلت سرقتي نيز کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اين که پرونده هاي قضائي جداگانه اي در اين راستا تشکيل و اقدامات قانوني و قضايي در حال پيگيري و انجام است، گفت: نقش موثر مشارکت شهروندان در امنيت مقوله اي بسيار مهم و تاثير گذار بوده و لذا مي طلبد در اين راستا همگي شهروندان محترم با احساس مسئوليت و اعلام حوادث و وقايع پيرامون به پليس در اسرع وقت، در امنيت مشارکت فعال داشته باشند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location