سرخط خبرها

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: حوادث خونین «۱۳ آبان» نشان داد که جوانان و مردم کشور ما سلطه بیگانگان را نمی‌پذیرند.

 

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سرهنگ علی مختاری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: «۱۳ آبان» به عنوان روز دانش‌آموز و سال‌روز شهادت شهید حسین فهمیده به‌عنوان نمونه برجسته تراز تربیت دانش‌آموزان ایران اسلامی است که باید از این ایام برای ترویج فرهنگ ایثار در میان دانش‌آموزان که نسل جوان، نوجوان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، نهایت بهره‌ را ببریم.

وی با بیان این‌که یوم‌الله ۱۳ آبان نمایان‌گر فرو ریختن هیمنه پوشالی استکبار جهانی و نماد قدرت انقلاب و جوانان این مرزوبوم است، افزود: حوادث خونین ۱۳ آبان نشان داد که مردم و جوانان این مرزوبوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان در امور داخلی مملکت آن‌ها دخالت کرده و بر آن‌ها سلطه داشته باشند.
مختاری تصریح کرد: این روز برای همیشه در تاریخ ماندگار است و چراغ راهی برای تمام ملت‌های آزاده و آزاداندیشی است که زیر یوغ استکبار رفتن را بر نمی‌تابند و عزت و استقلال را شاکله اصلی جامعه خود می‌دانند.
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: دیروز در جبهه‌های حق علیه باطل حسین فهمیده‌ها بودند و امروزه نیز بزرگ مردانی کوچک هم‌چون علی لندی، دانش‌آموزی که در مکتب امام حسین(ع) هم‌چون حسین فهمیده درس از خودگذشتگی را فرا گرفته است.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در بحث تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی، یادآوری کرد: امروز جوانان ما می‌توانند با الگوگیری از شهید فهمیده در تمام حوزه‌های علمی، فرهنگی، دینی و برای پیشرفت جامعه اسلامی همانند دوران دفاع مقدس تلاش کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location