سرخط خبرها

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: سه‌هزار و ۴۳۶ متقاضی در این شهرستان برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که این افراد باید احراز شرایط شوند.

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، مهدی سلگی اعلام این خبر، اظهارکرد: پیشرفت پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان نهاوند رضایت‌بخش است و با جدیت این پروژه را پیگیری می‌کنیم و تاکنون سه‌هزار و ۴۳۶ نفر در شهرستان در سایت ثبت‌نام کرده‌اند که باید این افراد احراز شرایط شوند.

وی افزود: متقاضیانی که برای پروژه مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند باید از نظر عدم مالکیت مسکن و عدم دریافت تسهیلات دولتی مسکن بررسی و احراز شرایط شوند و تقریبا حدود دو ماه زمان نیاز است که این تعداد متقاضی تفکیک شوند.

سلگی تصریح کرد: کارهای پروژه را در شهرستان پیگیری می‌کنیم و با سرمایه‌گذاری از تهران صحبت کرده‌ایم و منتظریم که حدود هزار و ۸۰۰ تا دوهزار نفر از متقاضیان احراز شرایط شوندتا زمین را به سرمایه‌گذار واگذار کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که در شهرستان نهاوند مشکلاتی در حوزه مسکن وجود دارد ثبت‌نام برای طرح مسکن ملی، نسبت به سرانه و جمعیت این شهرستان در استان بیشتر است که البته برای واگذاری زمین برای این پروژه هیچ مشکلی نداریم.

سرپرست اداره راه و شهرسازی نهاوند بیان کرد: سرمایه‌گذاری که برای این پروژه در نظر گرفته‌ایم برای ساخت تا دوهزار واحد هم اعلام آمادگی کرده و این پروژه متقاضی‌محور است و پروژه با توجه به تعداد متقاضیان پیش خواهد رفت.

سلگی خاطرنشان کرد: در صورتی که سهمیه شهرستان مشخص شود و با توجه به طرح نهایی و تعداد مورد نیاز متقاضیان زمین را واگذار می‌کنیم و در این زمینه اداره راه و شهرسازی نهاوند آمادگی کامل را دارد.

وی در خاتمه با بیان این‌که نهاوند برای اجرای پروژه مسکن ملی شرایط لازم را دارد و برای تامین زمین نیز مشکلی نیست، تاکید کرد: برای اجرای این پروژه با نماینده شهرستان در مجلس، شهردار و شورای شهر نهاوند و سرمایه‌گذار جلسه‌ای برگزار کردیم و در صورتی که تعداد متقاضیان مسکن ملی در نهاوند بیشتر شوند نیز هیچ مشکلی برای تامین زمین مورد نیاز نداریم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location