سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: برای اجرای مردمی سازی یارانه ها همه باید کمک کنند چون به نفع مردم است و طبق گفته کارشناسان این طرح یقینا به نفع طبقات محروم جامعه است.

وی اظهار داشت: آمریکا مرکز تروریسم جهانی و حامی صهیونیست ها است و مرکز شرارت دنیا هستند و واقعا شیطان بزرگ است و منشا همه گرفتاری های بشر است.

امام جمعه نهاوند افزود: شرط موفقیت نظام وحدت کلمه و پایبندی به قانون است و در همه فتنه ها و مشکلات این سال ها وحدت کلمه و تبعیت از ولایت عامل پیروزی ها و تداوم حرکت انقلاب است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: بحران مواد غذایی و کمبود گندم در کل جهان است و اختصاص به کشور ما ندارد و دنیا با این بحران مواجه است و در این شرایط قرار داریم.

حجت الاسلام مغیثی عنوان کرد: عده ای دلال با کشاورزان در حال تماس هستند و در همین نهاوند تعدادی هستند که گندم را با قیمت بالاتر از نرخ دولت در حال پیش خرید هستند که این مشکل ایجاد خواهد کرد و باید مسئولان هوشیار باشند.

وی بیان داشت: تولید هرچه بیشتر باید در دستور کار باشد و دولت و ملت باید هوشیار باشد و مسئله دیگر قاچاق است و باید انگیزه برای قاچاق را کاهش داد و مسئولان مربوطه باید در این زمینه خیلی هوشیار باشند.

امام‌ جمعه نهاوند افزود: نظارت بر بازار نیز بسیار مهم است که از گرانفروشی و احتکار جلوگیری شود و از مسئولان درخواست داریم بازرسی ها بیشتر شود.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: امروز وظیفه شرعی است تا همه کمک کنند و در راستای کم کردن مشکلات مردم تلاش کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location