سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند: سالگرد ارتحال امام(ره) و یادواره ۸۵٠ شهید شهرستان وبزرگداشت سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی باید پرشکوه تر از همیشه برگزار شود.

امام جمعه نهاوند در این راستا تاکید کردند که این یادواره بصورت ویژه و مستند سازی شده برگزار شود، و دستگاهها همگی دیده شوند، مثل خیلی از برنامه ها سرهم بندی نباشد به عنوان مثال همین ساختمان آبادان که اساسی نبود و انتهای کار آن هم همگان دیده اند، گزارشات باید مستند باشند.

وی تصریح کرد: خداوند میفرماید؛ ما پیامبران را یاری رسانده ایم همینطور که معجزاتی برای حضرت موسی و حضرت ابراهیم رسانید بدون شک خداوند همیشه معجزات خود را برای بندگان خود میرساند.

امام جمعه نهاوند با توجه به غلبه ملت ایران علیه دشمن گفت: ملت ما دست خالی بر طاغوت غلبه کردند، فتنه گروهک ها کم نبود که در این میان باور کردنی نبود که انقلاب بماند ولی با اتحاد و همدلی ملت عزیز ایران انقلاب در جریان ۸ سال دفاع مقدس ماند، این اتفاقات شبیه همان معجزات الهی است که خداوند یاریگر مسلمانان بوده است.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه بیان کرد: شرط موفقیت و پیروزی ما اینست که به وظایفمان خوب عمل کنیم اگر ما به خوبی عمل کردیم یقین بدانید که خداوند هم در آینده کمک خواهد کرد همانطور که در گذشته همراه و یاور بندگان خود بوده است. در گذشته دشمنان ما قوی بودند ولی نتوانستند کاری کنند حالا که ما آمریکا را از ایران به منطقه بیرون رانده ایم خیلی ضعیف شده اند و در مقابل ما قوی شده ایم که یک نمونه آن همین اتفاق چند روز گذشته بود که یک کشتی نفتی ما را در یونان گرفتند و در مقابل سپاه مقتدر ما دوکشتی نفتی آنها را گرفتند این یک قدرت عظیم در عرصه جهانی است.

وی یادآور شد: تنها جایی که ما می توانیم دچار آسیب شویم و ضربه بخوریم اینست که ما نتوانیم به وظایفمان عمل کنیم و کم کاری کنیم اگر همانند صف اول نماز جماعت خوب عمل کنیم صف های بعدی هم به خوبی پیش میروند.

وی در ادامه افزود: پیامبر اکرم (ص) رئیس دین ما و امام صادق (ع) رئیس مذهب ماست و توصیه این عزیزان همیشه توجه به نماز اول وقت بوده است خیلی از مفاسد انقلاب ما همین کم کاری در نماز اول وقت است صف اول را دنبال کنیم تا برکات ان را در زندگی ببینیم.

وی در خاتمه با اشاره به برگزاری باشکوه یادواره ارتحال امام (ره) و سردار شهید حاج میرزا گفت: زمانیکه امام راحل چشم از دنیا بستند حاج میرزا سلگی اولین کسی بود که با چشمان گریان به دفتر ما آمدند و این خبر را به ما رساندند و این خاطره بعد از سالها در ذهن ما مانده است، تقاضای ما اینست که این دو یادواره چون مشترک هستند و در کنار هم قرار گرفتند امسال خیلی باشکوه تر و پرشورتر از سالهای گذشته برگزار شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location