سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سلیمان جوانمردی در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نهاوند، اظهار کرد: بیش از ۲۰ ورزشکار از شهرستان نهاوند در اردوهای تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین ازدواج شهرستان رتبه برتر کشور را در بین خیرین ازدواج کسب کرده است، گفت: اعتبارات ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ اعتبارات خوبی بوده که امیدواریم امسال این اعتبارات افزایش یابد.

سرپرست ورزش و جوانان نهاوند ضمن قدردانی از حمایت های دکتر جعفر سلگی، درحوزه ی ورزش و جوانان و در دوران سرپرستی فرمانداری، اظهار کرد:مادران و دختران می‌توانند روزهای پنجشنبه به صورت رایگان در جهت همزیستی مسالمت آمیز در ورزشگاهها حضور پیداکنند ، همچنین پدران و پسران نیز روزهای جمعه می‌توانند از ورزشگاهها به صورت رایگان استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه مرکز مشاوره و آموزش قبل از ازدواج در مرکز بهداشت شهرستان برای همه ی جوانان برگزار می شود، گفت: یکی از معضلات شهرستان بحث تسهیلات ازدواج، اشتغال و فرزند آوری است که امیدواریم این معضل برطرف شود.

جوانمردی خاطرنشان کرد: تسهیلاتی در استان جهت حمایت از سمن ها و تشکل ها داده می شود که این اعتبارات باید برای شهرستان پیگیری شوند‌.

وی به اهدا ۹۶ مورد جهیزیه در سال گذشته به نوعروسان از طرف مجمع خیرین اشاره کرد و گفت: خیرین گرامی در شهرستان نهاوند اگر قصد تهیه ی جهیزیه برای نوعروسان دارند حتماً با مجمع خیرین ازدواج شهرستان هماهنگ باشند .

سرپرست ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه خیرین سلامت باید در شهرستان نهاوند تقویت شوند، گفت: بیش از ۶۰ فضای ورزشی دولتی و خصوصی برای اوقات فراقت نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location