سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، با حضور مختاران مدیرکل آموزشی فنی و حرفه‌ای استان همدان، مرکز آموزش جوار کارگاهی فنی و حرفه‌ای شرکت سیمان نهاوند افتتاح شد.

 در این مراسم که با حضور مسئولین استانی و شهرستان سازمان فنی‌ و حرفه‌ای، حق‌پرست رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهاوند، برخی مدیران و کارکنان شرکت سیمان نهاوند برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، مختاران با تقدیر از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته در مجموعه‌ی سیمان نهاوند در عرصه‌ی تولید و بی‌ اثر کردن تحریم‌های دشمن، اظهار داشت: افتتاح این مرکز آموزشی در راستای پیگیری‌های مجدانه واحد آموزش سیمان نهاوند و ظرفیت‌های بالای علمی و فنی این واحد صنعتی صورت می‌گیرد و لازم است بابت این دیدگاه علمی، از مجموعه‌ی مدیریت و کارکنان این شرکت تشکر کنم.

مهندس سبزعلی مدیر کارخانه سیمان نهاوند نیز با اشاره به ایجاد مرکز آموزشی جوارکارگاهی، اظهار داشت: در کنار ایجاد این مرکز، ظرفیت علمی و فنی بالای موجود در شرکت سیمان نهاوند می‌تواند کمک شایانی به ارتقاء سطح آموزش فنی و حرفه‌ای در شهرستان نهاوند و حتی استان همدان نماید.

در این جلسه همچنین ساجدی مسئول واحد آموزش سیمان نهاوند با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های آموزشی صورت گرفته در این مجموعه، گفت: در حال حاضر با تلاش‌ها و پیگیری‌های واحد آموزش، مدرسان مجرب فنی از بین همکاران و پتانسیل داخلی شرکت شناسایی شده‌اند که می‌توانند کمک بسزایی در راه‌اندازی دوره‌های آموزشی با کیفیت داشته باشند.

ساجدی افزود: مدرسان داخلی شرکت سیمان نهاوند با دارا بودن سابقه تدریس در واحدهای آموزشی معتبر، داشتن مقالات بین‌المللی متعدد و نیز تالیفات علمی و پژوهشی، در راستای پیشرفت علمی پرسنل و خانواده‌های آنان فعالیت خواهند نمود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه، پروانه فعالیت مرکز آموزش جوار کارگاهی شرکت سیمان نهاوند به مهندس سبزعلی اهداء و فعالیت مرکز نیز با افتتاح رسمی که توسط مدیرکل آموزشی فنی وحرفه‌ای استان همدان صورت گرفت، آغاز شد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location