سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همیشه جنگ حق و باطل وجود دارد و باید طرفدار جبهه حق باشیم و با باطل مبارزه کنیم و همانند امام حسین(ع) باید در مقابل ستم ایستاد.

وی اظهار داشت: مبلغین و ذاکرین وظیفه دارند درس ها پیام ها و عبرت های عاشورا را برای عزاداران بیان کنند و حقیقت واقعه عاشورا و اوج عزت امام حسین(ع) را در مقابله با ظلم بیان کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: اسلام از عاشورا زنده است و امام حسین(ع) اسلام را نگه داشت و دوام اسلام به برکت قیام ابا عبدالله است.

وی اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند ما هرچه داریم از محرم و صفر است و راه سید الشهدا است که باید در جامعه رواج داشته باشد.

حجت الاسلام‌ مغیثی گفت: در مراسم و هیئت های توجه به نماز، بیان احکام دین و عزاداری باید با هم باشند و عمل به راه امام حسین(ع) بسیار مهم است و ذاکرین و مداحان و هیئت امنا مساجد هم باید به این موارد و به خصوص اقامه نماز در هیئت ها توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها به سفر ریاست جمهور به استان و حضور وزرا در نهاوند اشاره کرد و افزود: اولویت های طرح های شهرستان در این سفر بیان و مشکلات منتقل شد و امیدواریم برکات و آثار این سفر در آینده مورد توجه مردم قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در این سفر بازدیدهای مختلفی توسط دو وزیر آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی انجام شد و مردم امیدوارند از برکات و مصوبات این سفر همه برخوردار شوند.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها به اجلاس ائمه جمعه سراسر کشور و دیدار با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: نماز جمعه نقش برجسته ای در مقابله با چالش ها، مشکلات، حوادث و فتنه ها داشته است.

وی در بخش پایانی خطبه ها بیان داشت: سالروز عملیات مرصاد و رشادت ها و فرماندهی سردار شهید حاج‌ میرزا محمد سلگی باید در نهاوند‌ گرامی داشته شود.

امام جمعه نهاوند افزود: همانطور که شهید صیاد شیرازی، سردار محسن رضایی و شهید همدانی فرمودند نقش رزمندگان استان در مقابله با منافقین در تنگه چهار زبر و رشادت های سردار سلگی کم نظیر بوده است و جا دارد این روز در نهاوند گرامی داشته شود و از شهدای این عملیات و مقام شهید حاج‌میرزا سلگی قدردانی کنیم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location