سرخط خبرها

 

🔹حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: استعمار پیر انگلستان در حال اختلاف افکنی بین امت های اسلامی هستند و امروز هم با عناوین مختلف در حال تفرقه و اختلاف افکنی هستند.

🔹وی اظهار داشت: رمز ماندگاری انقلاب مردم هستند چون هم اعتقاد به امام حسین(ع) و شهادت طلبی و هم اعتقاد به ظهور و امام زمان(عج) دارند.

🔹امام جمعه نهاوند افزود: به برکت همین اعتقادات است که جمهوری اسلامی در این سال ها در مقابل همه دشمنان ایستاده است و با وجود همه تحریم ها پیشرفت هم کرده است.

🔹وی بیان داشت: بحران انرژی در اروپا با نزدیک شدن به زمستان بدتر شده است که این نتیجه سیاست غلط اروپایی ها است که از آمریکا تبعیت کردند.

🔹حجت الاسلام مغیثی گفت: زیارت اربعین عامل بقای عاشورا و عامل وحدت مسلمانان است و این حضور میلیونی دنیا را شگفت زده کرده است.

🔹وی ادامه داد: این حرکت بزرگترین اجتماع در دنیا است هرچند رسانه های جهانی این حرکت را نمی بینند و از عظمت این اجتماع چیزی نمی‌گویند و فقط دنبال توطئه هستند.

🔹امام جمعه نهاوند افزود: از موکب هایی که عاشقانه در مسیر زائران اربعین در نهاوند خدمت رسانی می کنند قدردانی می کنیم.

🔹وی بیان داشت: رسانه های غربی دنبال پیدا کردن نقطه ضعف و اختلاف افکنی در میان زائران هستند و این حضور با شعور و بصیرت میلیونی را سانسور می کنند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location