سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  امام جمعه نهاوند در مراسم رونمایی از کتاب جلال ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و اسارت اهل بیت و حزن و اندوه حسینی (ع)،گفت: گرامیداشت نام و یاد شهدا باید از مهم ترین کارهای روزمره ما در زندگی باشد، زنده نگه داشتن نام شهدا در جامعه امروز میتواند مشکلات زیادی را در اجتماع ما برطرف سازد.

وی تصریح کرد: قرآن کریم برای هر موضوعی که بخواهد اهمیتش را نشان دهد قسم میخورد، که یکی از مهم ترین آنها #قلم است(ن والقلم وما یسطرون) اگر در کتاب قرآن کریم هیچ چیزی برای سندیت هم نباشد همین که در آیه ای از این کتاب عظیم میفرماید قلم به تنهایی میتواند کار ساز بشریت باشد کافی است.

امام جمعه نهاوند گفت: استقلال فرهنگی در راس همه ی کارهاست اگر بتوانیم این مهم را حفظ کنیم یقینا در همه ی امور و کارها موفق خواهیم بود.

وی در رابطه با ارزش بالایی کتابخوانی گفت:کتاب و کتابخوانی خیلی مهم است و از وظایف اصلی انسان است اگر در روز بتوانیم ساعاتی را برای کتاب خواندن در نظر بگیریم و آنرا ترویج دهیم کمک بسیار بالایی به معلومات خود و نسل های آینده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: قرآن هیچ پیغمبری را با معجزه نیافریده است مگر اینکه اسباب طبیعی آن فراهم شده است،براساس همین قائده امام راحل که ادامه دهنده راه پیامبران و امامان بودند، پیروز شدند.

حجت الاسلام مغیثی در خاتمه گفت: گرامی میداریم یاد و نام شهدا را که قطعا ثمره خون شهدا باعث پایدار شدن این انقلاب و اسلام است ما امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم و به همین جهت میباست به وظایف خود عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشویم، از جمله این شهدای بزرگ شهید قربانی است که حق بزرگی بر گردن مردم این شهر دارند،ایشان همواره درد و رنج مردم را در اولویتهای زندگی خود قرار دادند، و با کتاب خوب و موفقی که نوشته شده است میتواند الگوی خوبی برای همگان باشد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location