سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،سردار مهدی فرجی مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع)همدان درمراسم یادواره سردار شهیدحاج حسین همدانی درنهاوندضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا علی الخصوص شهدای شهرستان نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند در دوران های مختلف انقلاب اسلامی یکی از شهرستان های پیش رو در دفاع بوده است ، همچنین در دوران دفاع مقدس با بقیه ی شهرستانها متفاوت بوده است و بخاطر همین تفاوتها بوده که دشمن در دوران دفاع مقدس به نهاوندنگاه ویژه ای داشت وبارهاآن را بمباران کرد.

وی افزود : دشمن از نهاوند و فرزندانش بیم داشت و به همین خاطر بارها این شهر را بمباران کرد ، چرا که می دانست فرزندان نهاوند فرماندهان عملیات های مختلف در جنگ هشت ساله هستند .

مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان در ادامه با اشاره به شخصیت مقتدر و اخلاق مدار سردار شهید حاج حسین همدانی گفت : سردار همدانی در رسانه های مختلف و به شکل های مختلف به مردم عزیز ایران اسلامی معرفی شده است اما از خصوصیات بارز این شهید گرانقدر اخلاق مداری بود و جان انسان ها برایشان بسیار اهمیت داشت و انسان زمان شناسی بودند .

وی الگوسازی منش شهید همدانی برای تربیت فرزندان را مفید و راهگشا دانست و تأکید کرد: رفتارشناسی و سبک زندگی شخصی، اجتماعی و سازمانی شهید همدانی و برخورداری از ویژگی‌های برجسته‌ای همچون ایمان، اخلاص، تعهد، اخلاق، ولایت مداری، بصیرت، استکبارستیزی و روحیه انقلابی و جهادی بهترین نسخه برای زندگی عزت‌مندانه امروز نسل جوان کشور است.

وی تصریح کرد: سردار همدانی دنبال جذب حداکثری جوانان بودند و بیشتر به دنبال جذب کسانی بودند که به آنها توجهی نمی شد.

سردار فرجی بیان داشت : یکی از رسالت های سردارهمدانی نا امید کردن دشمنان از اهدافی که طراحی کردند بود و معتقد بودند که باید دشمنان را نا امید کرد .

وی افزود: اگر آقای همدانی نبود سوریه سقوط می‌کرد و شاید باید بگوییم اگر همت ایشان نبود جبهه مقاومت سقوط می‌کرد این سخن درست است چرا که دشمن تا پشت کاخ‌های بشار اسد رسیده بود.

وی با اشاره به اینکه وقتی سردار همدانی در سوریه ورود یافت عده ای می گفتند دیگرفایده ای ندارد ولی ایشان وارد شد ، اظهار داشت : آقای همدانی چون انسانی ولایت مدار بود، در جبهه وقایع سال ۸۸به‌خوبی درخشید و با کمترین هزینه فتنه ۸۸ را مدیریت کرد، در مرصاد نیز زمانی که چهارزبر در حال سقوط بود با مدیریت وارد شد و همیشه کارهای زمین مانده را به خوبی به انجام می‌رساند و به موقع ورود می‌یافت.

فرجی بیان کرد: وقتی در سوریه وارد شد تعداد نفراتی که با خود به آنجا برد شاید به تعداد انگشتان دست نمی‌رسید ولی وقتی شهید شد بیش از ۱۴۰ هزار نفر نیروهای دفاع وطنی آنجا بودند، ضمن اینکه بیشترین افرادی که اطراف شهید بودن و بیش از ۹۰ درصد اهل سنت بودند که با دیدن اخلاص شهید به سمت شهید جذب شدند.

وی اظهار کرد: گاهی تفاله‌ها و پسماندهای فتنه‌های سال ۸۸ حرکت‌هایی انجام می‌دهند تا جامعه را امتحان کنند و عکس العمل نیروهای انقلابی و مردم را در مقابل شهدا و ولایت ببینند.

سردار فرجی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی در طول این چهل و سه سال حتی با سازماندهی نتوانسته پیروز میدان باشد ، گفت: امروز دشمن، حجاب و زنان را مورد هدف قرار داده است اما هدف اصلی آنها ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران است، ازخواهران محجبه می‌خواهیم که حجابشان را که از هزاران موشک بالستیک برای ما ارزشمندتراست را محکم نگهدارند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به رشادت‌های شهید سردار همدانی وبیان خاطراتی ازوی ابرازکرد: محاسبات منافقین در دفاع مقدس و عملیات مرصاد غلط نبود اما رشادت‌ها و تدابیر شهدا و شهید همدانی اجازه پیش روی به آنها نداد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و فتنه‌گران از ضربه‌هایی که از شهید سردار همدانی به آنها وارد شده، ناراحت هستند، عنوان کرد: فرمانده میدانی فتنه ۸۸ و خاموش کننده فتنه سردار همدانی بود.

وی با بیان اینکه ما نتوانستیم آنگونه که باید سردار همدانی را معرفی کنیم و تکلیف خود را به خوبی ادا نکرده‌ایم، مطرح کرد: من ۴ دهه در خدمت سردار همدانی بودم و دیده‌ام که شهید همدانی اقداماتی که انجام می‌داد به اسم خود عنوان نمی‌کرد و به نام دیگران ذکر می‌کرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: امروز این اهانت‌ها اهمیتی ندارد اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید ببینیم پشتوانه این‌ها چه کسانی هستند و باید بدانید استکبار و اسرائیل به آنها دستور این کار را داده‌اند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location