سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ، معاونین فرماندار و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار نهاوند در این جلسه با اشاره به عملکرد پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیرعامل در تعریفی جامع به معنای مجموعه اقدامات غیرمسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری ، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن می شود.

ضرغام احمدوند گفت : باید با یک انسجام و اتحاد داخلی با این تهدیدات مقابله کنیم همچنین موضوع پدافند غیرعامل بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی سازی اثر تهدید بر کشور است و با توجه به آشکار بودن تهدیدات دشمن اهمیت پدافند غیرعامل چندین برابر سال های گذشته است.

احمدوند با تاکید بر اهمیت مقوله پدافند غیرعامل افزود: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، راهبری، نظارت، فرماندهی و مدیریت یکپارچه دستگاه‌ های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی در برابر تهدیدات و استفاده از توانمندی های موجود و ارتقاء ظرفیت در مواجهه با تهدیدات و مدیریت صحنه بحران در این مقوله بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location