سرخط خبرها

مدیر توزیع نیروی برق نهاوند از بدهی ۲۲ میلیارد تومانی مشترکان برق نهاوند خبر داد.

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، منصور ذاکری مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت : وظیفه ی توزیع برق شهرستان ارسال برق به مشترکین و پاسخگویی به سوالات مردمی در این خصوص است.

وی بیان داشت : رسالتی که خبرنگاران دارند می‌تواند به تاسی از خبررسانان عاشورا باشد .

وی ضمن تشکر از اصحاب رسانه شهرستان در آگاهی بخشی به مردم گفت : خبرنگاران چشمان بینای جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند .

وی تصریح کرد : اطلاع رسانی اصحاب رسانه در حوزه ی برق کمک شایانی به توزیع برق شهرستان خواهد بود و انتظار می رود خبرنگاران که همواره همراه توزيع برق بودند، باز هم در کنار توزیع برق باشند و پل ارتباطی بین ما و مردم باشند .

ذاکری در ادامه در خصوص بدهی ۲۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومانی مشترکین به اداره برق گفت : خاموشی ها در شهرستان کاهش یافته و در حال حاضر میزان بدهی مشترکین به این واحد خدماتی ۲۲میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان می باشد .

وی در خصوص کاهش خاموشی ها افزود : برای کاهش خاموشی در فصل بارش ‌و‌ باد برنامه ریزی و اقدامات تعمیراتی انجام شده است و خاموشی ها هم در سطح شهرستان کاهش یافته است.

مدیریت توزیع برق شهرستان اظهار داشت: برای مقابله و کاهش سرقت تجهیزات حوزه برق در شهرستان با بکارگیری شبگرد و تبدیل نوع تجهیزات برنامه ریزی و در دست اجرا است.

وی تصریح کرد : احداث دو پست برق ۶۳کیلو وات نهاوند ۳و ۴ با توجه به افزایش مشترکین آغاز شده است که پیشرفت نهاوند ۳ قابل توجه است.

ذاکری گفت : احداث دو پست برق ۶۳ کیلو وات نهاوند ۳و ۴ با توجه به افزایش مشترکین آغاز شده است که پیشرفت نهاوند ۳ قابل توجه است.

وی بیان داشت : همشهریان با نصب اپلیکیشن "برق من" بسیاری از خدمات شرکت توزیع برق را دریافت می کنند و بسیار برنامه کاربردی است

مدیریت توزیع برق شهرستان در خاتمه گفت : بیشترین طلب توزیع برق شهرستان از سه اداره نهاوند حدود ۴میلیارد تومان است.

 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location