سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، جلسه ستاد بحران شهرستان نهاوند به ریاست دکتر سلگی معاون برنامه ریزی و امور عمران فرماندار، با حضور بخشداران و جمعی از مسئولین در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در جلسه ستاد بحران گفت: با توجه به جدیت موضوع مدیریت بحران، پیشگیری وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی های لازم را اجرایی نمایند.

جعفر سلگی عنوان کرد: دستگاه های عضو ستاد بحران برنامه ها، کمبود ها و مشکلات موجود در حوزه ی بحران را احصا، تدوین و به دبیرخانه بحران شهرستان اعلام نمایند.

وی تصریح کرد: با توجه به هشدارهای ستاد بحران ضروری است دستگاه های امدادی و خدمات رسان نسبت به بازدید دوره ای از نقاط حادثه خیز، رودخانه ها، پلها، راه های مواصلاتی و انهار داخل محدوده خدماتی شهرها و روستاها اقدام و رفع خطر نمایند.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار در خصوص بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان تاکید داشت: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ضمن حفظ آمادگی، اقدامات لازم جهت بازگشایی محورهای مواصلاتی شهرستان به ویژه گردنه گاماسیاب ،جاده آورزمان، گردنه برزول در زمان بارش برف و کولاک مدنظر قرار داده که نیاز است مقدار ماسه و نمک مورد نیاز را از هم اکنون آماده و ذخیره نمایند.

وی در پایان یادآور شد: شهرداری نهاوند، امور آب، منابع طبیعی و دیگر دستگاههای مرتبط موظفند که ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تعیین تکلیف و انجام اقدامات پیشگیرانه در سیاه گلال واقع در شهرک شهید حیدری، تلاش ها و اقدامات لازم را بعمل آوردند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location