سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، ضرغام احمدوند در دیدار با کادر هلال احمر نهاوند با اشاره به اینکه کار هلال احمر کار بابرکتی است اظهار داشت: هر قدمی که برداشته می شود برکت به دنبال دارد .

وی افزود : در جمهوری اسلامی ایران، جمعیت هلال‌احمر در بحران های مختلف به خوبی درخشیده است .

فرماندار نهاوند گفت: با توجه به قرار گرفتن نهاوند بر گسل زلزله و وقوع سیل در دوره های گذشته، بحث مدیریت و آمادگی برای زمان بحران مهم است و باید برای تجهیز و ایجاد امکانات مورد نیاز هم تلاش کرد و باید آمادگی برای هر نوع بحران را داشته باشد .

وی با بیان اینکه هلال احمر باید به سمت و سوی کیفیت برود و تقویت شود،افزود : باید به سمت و سویی برویم که بحران ها را به صورت علمی بررسی شوند و مرتفع شوند و باید به سمت و سوی کیفیت برود و تقویت شود .

احمدوند با اشاره به اینکه هلال احمر با جان مردم در ارتباط است و باید داوطلبین با جان و دل در این حوزه ورود پیدا کنند، گفت : هلال احمر نیاز با نجات جان انسان ها در زمان بحران(سیل،زلزله، و…) رابطه ی مستقیم دارد و به تقویت و تجهیز دارد.

وی بیان داشت : آموزش هایی که به داوطلبین داده می شود باید همراه با نشاط اجتماعی باشد .

وی در خصوص انبار هلال احمر گفت: انبار هلال احمر شهرستان باید تعیین تکلیف شده و یک زمین مناسب برای انبار هلال احمر در نظر گرفته شود چرا که این انبار ، ستاد بحران است .

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه ، افراد کاردان در بحران ها باید در کنار مردم باشند اظهار داشت : با پژوهش و علمی نگاه کردن به بحران ، بحران را برای مردم تبدیل به فرصت کنیم و داوطلبین هلال احمر به صورت کارشناسی شده دوره بگذرانند تا یک مجموعه پویا و کارآمد برای روزهای بحران داشته باشیم .

احمدوند با بیان اینکه نگاه دولت در بحث بودجه به ضرورت های کشور بخصوص در شهرستان ها ویژه است، گفت : کارهای زمین مانده در شهرستان از سال های گذشته زیاد است و از جمله ی آن تامین انبار تجهیزات یا ساختمان بحران است که درخواست می شود با انتخاب و در نظر گرفتن یک زمین و تامین اعتبارات آن با انجام رایزنی و پیگیری از استان ، موضوع اجرایی شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location