سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، بخش بندی مشکلات شهر به بخش های عمران، خدمات شهری، پرونده های قدیمی و قراردادهای نیمه کاره جهت سهولت در رفع مشکلات انجام شد و پیگیری ها جهت رفع در برنامه کاری شهرداری قرار گرفته است.

شهرک فارابی که مربوط به تعاونی کارگران شهرداری نهاوند بود و سالها به علت مشکلات بلاتکلیف مانده بود با همراهی دستگاه های نظارتی، مدیرکل محترم دفتربازرسی استانداری و شورای اسلامی شهر رفع شد و به زودی شاهد رونق ساخت و ساز در این منطقه از شهر خواهیم بود.

یوسفی نوید در ادامه گفت: پرونده های قدیمی و نیمه کاره و صدور پایان کار برای ساختمانهای قدیمی از دیگر مشکلات شهروندان بود که با پیگیری های صورت گرفته با دفتر امور شهری استانداری بعد از طی شدن مراحل رفع شده و این مشکل نیز برطرف میگردد.

شهردار نهاوند در ادامه افزود: هفتاد دهنه مغازه که نزدیک به بیست سال از آن میگذرد و همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و از ابتدای دوره جدید با همکاری فرماندار محترم، اداره کل راه و شهرسازی که با مساعدت لازم جهت رفع این مشکل همکاری داشته و این مشکل در صورت مساعدت سایر ادارات و پیرو مذاکرات صورت گرفته مبنی بر مساعدت جهت رفع مشکل شهروندان، بعد سالها بلاتکلیفی رفع گردد.

شهردار نهاوند در این خصوص گفت؛: پیگیری مشکلات و رفع موانع توسعه شهر، راه را برای سرمایه گذاری و امیدواری همشهریان به خدمت، بیشتر و بیشتر میکند، در همین راستا در ابتدای کار اقدامات جهت آسیب شناسی و دلایل انجام گرفت و تیم های مختلف جهت رفع این مشکلات پیگیری موضوع شدند.

شهردار نهاوند در ادامه گفت: از دیگر مشکلات کهنه شهر مشکل روستای رضی آباد بود که در خلع شهر و روستا باعث ایجاد مشکلاتی برای اهالی در این منطقه شده بود که با تبدیل شدن به روستا و زیر نظر دهیاری و بخشداری و روستایی جدا از شهر، مشکل اهالی رفع شد.

شهردار نهاوند در پایان گفت:کمبود هتل جهت اقامت مسافران از جمله کمبودهای شهر است که به زودی این مشکل نیز با مشارکت بخش خصوصی رفع میگردد، متاسفانه مشکلات کهنه و فراموش شده در نهاوند زیاد است و به فراموشی سپرده شده اند، درگیر شدن با موانع کهنه و قدیمی سرعت انجام خدمات را برای مدتی کند میکند اما آینده شهر و توسعه را در دراز مدت به همراه خواهد داشت، زیرساخت ها هم اکنون فراهم است و قدم هایی تاثیر گذار در مسیر #توسعه برداشته شده که با ادامه دار بودن اقدامات و هماهنگی سایر ادارات، شهری در شأن شهروندان خواهیم داشت.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location