سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، قپانوری درجلسه کارگروه بانوان و خانواده که با محوریت نشست تخصصی زنان با موضوع ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و شعار(پرواز تا بی نهایت) در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر اظهار داشت: امسال نقش زنان میبایست پررنگ تر و ویژه تر از همیشه جلوه پیدا کند.

وی افزود: با توجه به نزدیک تر شدن این ایام ولادت حضرت زهرا (س) برنامه های منسجم تری در برنامه ادارات شهرستان باید نهادینه شود که نقش الگوی سوم زن جهان را بتوان جلوه گر باشیم.

مسئول امور بانوان فرمانداری با توجه به اهمیت بحث خانواده و فرزنداوری افزود: اولویت بر بحث جمعیت است حتما به این مهم توجه ویژه شود و بحث فرزندآوری و جمعیت بیشتر مدنظر گرفته شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:گسترش فرهنگ و سیره فاطمی، انعکاس دستاوردهای زنان و تجلیل از زنان وترویج گفتمان بانوان، فراهم ساختن مشارکت همه نهادها برای معرفی بهتر جایگاه زن از طریق تریبون های مختلف نهادینه شود.

 قپانوری در پایان برنامه های ویژه ایام ولادت حضرت زهرا (س) را عنوان کرد و افزود:برنامه های متنوعی امسال با محوریت برنامه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در دستور کار است،برپایی نمایشگاهها در مکانهای مختلف در سطح شهرستان، بازارچه های فروش، تبلیغ و بنرهای علمی و مذهبی جهت ارتقای دانش بانوان و خانواده ها، تبلیغات محیطی توسط ادارات شهرستان، تجلیل از زنان و دختران نمونه در عرصه های اجتماعی و فرهنگی برگزار شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location