سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، شهروز کیانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در جلسه کمیسیون بانوان شهرستان با اشاره به نگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به جایگاه زنان اظهار داشت: زن ایرانی؛ نقش او در جامعه و خانواده همچنین در عرصه های اجتماعی؛فرهنگی اقتصادی و... را باید بعنوان الگوی زنان به سایر جوامع معرفی کرد.

وی افزود : امروز باید زنان مؤمنه و متدین و موفق ما خود را به جامعه بشناسانند و با توجه به حوادث اخیر بر استفاده ابزاری از زنان خط بطلان بکشند.

کیانی در ادامه گفت: هفته ی گرامیداشت مقام مادر و زن فرصتی است تا به جوامع غربی که به زنان صرفاً به عنوان یک ابزار نگاه می کنند،تفهیم کنیم که نگاه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی به زن نگاه بلند و رفیعی است و توفیقات جامعه و خانواده و مردان خود را در هر عرصه ای مرهون همت و تلاش و پشتیبانی آنان می داند.

وی با اشاره به اینکه در کدام کشور یک روز بنام زن نامگذاری شده است ، بیان داشت: آنانی که دم از حقوق زن می زنند در کجای تاریخ و تقویم کشورشان یک هفته بنام بزرگداشت مقام زن در نظر گرفته اند، اما نگاه انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی که نشآت گرفته از اسلام ناب است به این جایگاه منزلت و شوکت وصف ناپذیری بخشیده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند اظهار داشت : در هفته بزرگداشت مقام زن باید تمام تلاش خود را جهت معرفی زنان و بانوان در طراز انقلاب را داشته باشیم و با اجرای برنامه موثر و مفید و تبیین این جایگاه مقدس در بین دختران عزیزمان و بانوان قهرمان پرورمان دین خود را به آنانی که بهشت زیر پایشان است ادا کنیم.

لازم به ذکر است ؛ در این جلسه مقرر شد با همفکری و هم افزایی بین دستگاهها و مجموعه های شهرستان بر برگزاری برنامه های مناسب در طول هفته گرامیداشت مقام زن را داشته باشیم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location