سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سرهنگ میثم رحیمی جانشین سپاه ناحیه نهاوند در یادواره شهدای روستای شیراوند ضمن عرض تسلیت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت :نعمت و برکت وجود سردار عزیز، سردار سلیمانی نه تنها در کشور های عراق، سوریه، لبنان، یمن و سایر کشور ها، بلکه در تمام دنیا حضور حاج قاسم احساس می شد و هر کجا نیاز بود آنجا حضور داشت.

وی افزود: امروز در حالی که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میان ما نیست اما مکتب حاج قاسم همواره زنده است و راه او که همان خط سرخ انبیاء و اولیاء است ادامه دارد.

رحیمی گفت : سردار سلیمانی یک شخص معمولی نبود بلکه یک مکتب بود که امروز وظیفه همه اقشار جامعه است که این مکتب را ترویج دهند چرا که دشمنان این نظام و انقلاب شبانه روز در تلاش هستند تا برنامه ریزی بین جوانان و نوجوانان ما نفوذ کنند و نقشه های خود را با فریب این جوانان اجرایی کنند. .

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به وظیفه امروز همه ی نهاد ها و ادارات بیان داشت: در هر مسئولیتی که بر عهده داریم باید بدانیم که شهدا خط قرمز هستند چرا که اعتبار مسئولیت کنونی هر یک از مسئولین به سبب فداکاری آنهاست و بابت هر میز مسئولیتی ۷۲ شهید تقدیم این انقلاب شده است و باید قدر این جایگاه را بدانیم و جوانان و نوجوانان را نسبت به این مسائل آگاه کنیم .

سرهنگ میثم رحیمی در پایان با اشاره به اینکه حاج قاسم تمام نقشه های دشمن را خنثی کرده بود گفت : ایشان خود را وقف مردم کرده بود و در اوج عطوفت و مهربانی با مردم از اقتدار فوق العادهای در برابر دشمن برخوردار بود و همین ویژگیها سبب شد که حتی برای کسانی که او را ندیده بودند،وحتی کودکان خردسال نیز که او را ندیده بودند محبوب دلها شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location