سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، امیر بحیرایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از کتاب نجوای دل ، ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از وی به عنوان اسوه اخلاق و عشق به کشور ، ولایت و رهبری نام برد که عمر خود راصرف خدمت به مردم و انقلاب کرد.

وی در ادامه گفت: بهترین دوستی که بدون هیچ گونه انتظار و چشم داشتی تمام داشته های خود را در اختیار انسان قرار میدهد کتاب است .

بحیرایی خاطر نشان کرد : اگر سنگ نوشته ها و الواح کشف شده را در زمره نوشتار و کتاب در نظر بگیریم، قدمت آن به ابتدای آفرینش انسان میرسد .

وی یکی از شاخصه های توسعه فرهنگی را بحث کتاب و کتابخوانی و مطالعه عنوان کرد و افزود ؛جامعه ای که کتاب خواندن در آن ترویج پیدا کند مسلماً جامعه آگاه ، قانون پذیر و خوش اخلاق خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد : کتاب این ظرفیت را برای ما به وجود می آورد تا با تاریخ و فرهنگ و تمدن و گذشته خود و دیگر مردمان تاریخ آشنا شویم و از سرنوشت آنها پند بیاموزیم .

در ادامه این مراسم ۸ نفر از شعرای شهرستان به ارائه اشعار خود در مدح و ثنای شخصیت و جایگاه سردار شهید سلیمانی پرداختند .

همچنین از کتاب شعر "نجوای دل" نوشته استاد محمد سیف رونمایی و از نویسنده این کتاب و ۴ نفر از فعالان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان آقایان صحبت اله روشنفکر ،میثم اذرنیوا، یاسین شهبازی و خانم پروانه بحیرایی تجلیل به عمل آمد .

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location