سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، نشست شورای اقامه نماز شهرستان نهاوند با حضور فرماندار، امام جمعه ، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری و اعضای شورا و رابطین نماز در ادارات شهرستان در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

فرماندار نهاوند پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اقامه نماز این شهرستان با بیان اینکه اقامه نماز یکی از ارکان و وظایف حکومت دینی است، اظهار داشت: نماز مهمترین فریضه و مناسک دینی است که خداوند واجب کرده است که نیاز است ادارات با هم‌افزایی در کارهای فرهنگی طرح‌هایی را برای اقامه باشکوه نماز در ادارات و مساجد شهرستان ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نیز در این نشست ضمن تاکید به متولیان فرهنگی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در خصوص تبعات مهجور ماندن نماز در سطح ادارات خواستار توجه جدی و کافی همه دست اندرکاران اداری به امر نماز و ترویج این فریضه مهم شد.

شهروز کیانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات انجام گرفته توسط ستاد اقامه نماز در شهرستان از آمادگی کامل فرمانداری و ادارات شهرستان جهت همکاری با ستاد در راستای اجرای برنامه های فرهنگی آموزشی و تبلیغی نماز در سطح شهرستان خبر داد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location