سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۵ اظهار داشت : در عملیات کربلای پنج ۳۵ فرمانده و رزمنده ازشهرستان نهاوند در این عملیات حضور داشته وبه شهادت رسیده اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه و در خصوص دستور کار جلسه گفت: موضوعاتی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی عنوان می شوند عمومی هستند و متاسفانه برخی موضوعات مربوط به دستگاه‌های اجرایی است که عملیاتی نمی‌شود و نیاز به پیگیری بیشتری دارند .

 وی با تاکید بر برخورد قاطع با موضوع بدحجابی و بی حجابی در سطح شهرستان در جلسات مختلف گفت با اصنافی که بدحجابی و بی حجابی را ترویج می‌کنند باید برخورد قاطع شود که متاسفانه تاکنون چنین برخوردی نشده است.

سرهنگ مختاری بیان داشت: امروز بهترین فرصت برای رد آسیب است، معضلات شهرستان باید دسته بندی و به آنها رسیدگی شود.

وی بیان داشت : بدحجابی و بی حجابی در برخی اصناف و ادارات، ضعیف عمل کردن برخی هیات‌های مذهبی شهرستان نسبت به شهرهای اطراف و دزدی زباله از جمله معضلات شهرستان است که باید در خصوص آنها کارهای فرهنگی انجام شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: اغتشاشات اخیر، توطئه ها و ناامنی ها فروکش کرده اما باز هم باید مراقب بود و از فرصت های طلایی پیش آمده باید استفاده کرد و باید آسیب ها را تبیین و ریشه یابی کنید و راهکار ارائه دهید .

وی افزود: مناسبت های پیش رو (ولادت حضرت زهرا(س) ، ایام الله دهه ی فجر ) را به عنوان یک فرصت، برای بحث جهاد تبیین و باز کردن گره ها در دستگاهها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در بحث اغتشاشات اخیر و آگاهی بخشی نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران را نباید نادیده گرفت، برخی از خبرنگاران ما بسیار فعال بوده و به صورت شبانه روزی در بحث جهاد تبیین، آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت می کنند و پیشنهاد می شود در شورای فرهنگ عمومی از این فعالان رسانه ای تقدیر شود .

مختاری در خاتمه گفت: پیشنهاد می شود؛ بودجه های فرهنگی ادارات ستاره دار شوند تا این بودجه ها صرف کارهای دیگر نشوند و ادارات درآمدزا در بحث فرهنگی کمک حال شهرستان باشند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location