سرخط خبرها

نمایشگاه پوستر " حریم ریحانه " با موضوع حجاب و عفاف به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادردر نهاوند برپا شد

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، امیر بحیرایی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با بیان این مطلب افزود : اسلام حجاب را برای زنان واجب کرده است و بانوان مسلمان باید با حجاب برتر و رعایت پوشش خود برای تمامی زنان عالم الگو باشند.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تبیین سبک زندگی اسلامی و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی دانست و افزود: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و حفظ ارزش‌های اسلامی مهمترین وظیفه‌ای است که باید به آن اهتمام ورزیم.

بحیرایی افزود: موضوع عفاف وحجاب از دغدغه‌های مقام معظم رهبری (مدظله)بوده و همواره ایشان با عناوین مختلف مانند تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ‌نرم، نسبت به این موضوع هشدار داده و به ویژه قشر جوان را از این اتفاق نامیمون آگاه کرده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه شامل ۵۰ پوستر حاوی سخنان علما، مراجع دینی و شخصیت‌های بزرگ تاریخ در مورد اهمیت حفظ حجاب در سطوح مختلف جامعه است و نشان می‌دهد که این امر از دیدگاه تمامی ادیان الهی مورد توجه و اهمیت بسزایی بوده و عمل به آن موجب حفظ نظام اجتماعی در هر منطقه‌ای است همچنین معضلات و مشکلات اجتماعی جوامع غربی و شرقی در زمینهٔ عدم رعایت عفت عمومی و حفظ حریم زنان در آن به تصویر کشیده شده است .

این نمایشگاه از ۲۴ دی ماه به مدت ۴ روز از ساعت ۹ الی ۱۴ در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقمندان است.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location