سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، جلسه کمیته اقدام مشترک کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند در راستای پایش مستمر وضعیت بازار، پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات کارگروه تنظیم بازار به ریاست معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ، بخشداران و سایر اعضا برگزار شد.

معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری نهاوند در این نشست گفت: در راستای اولویت قرار دادن معیشت مردم، بازرسی و پایش بازار باید به‌طور جدی از اهم کارهای مجموعه مدیریتی شهرستان باشد و در دستور کار قرار گیرد.

مهندس سلگی در خصوص تشدید بازرسی، نظارت و کنترل قیمت ها در بازار به عنوان اولویت با هم افزایی دستگاه های مسئول تاکید کرد و افزایش قیمت گوشت گرم را ناشی از کاهش عرضه دام زنده در میدان دام و قاچاق دام زنده در مبادی ورودی و خروجی شهرستان عنوان کرد.
وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که تقاضا وجود دارد توزیع گوشت قرمز منجمد (گوساله و گوسفندی) هم ادامه دارد ، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۱تن گوشت قرمز منجمد با قیمت دولتی در سطح شهر نهاوند توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

تشکیل 175 پرونده تخلف در 5 ماهه گذشته در نهاوند

داریوش جانجان سخنگوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند گفت: در راستای اجرای نظارت بر تنظیم بازار کالا و خدمات 175 پرونده تخلف تشکیل شده است، اظهار کرد: این پرونده ها مربوط 5 ماهه گذشته سال جاری است که با میزان محکومیت 590 میلیون ریال مورد بررسی و مختومه اعلام شده است.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده 93 فقره پرونده در حوزه کالاو خدمات ، 32 فقره پرونده در حوزه اصناف ، 35 فقره پرونده در حوزه جهاد کشاورزی و 15 فقره پرونده در حوزه بهداشت رسیدگی و منجر به صدور محکومیت و جریمه شده است.

سخنگوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند گرانفروشی و درج نکردن قیمت را بیشترین تخلفات در این پرونده‌ها بیان کرد و افزود: پرونده های حوزه جهاد کشاورزی بیشتر مربوط به نانوایی هایی است که از کارتخوان استفاده نکرده و وجه نقد دریافت کرده اند که نیاز است بازرسان نسبت به این موارد با تشکیل گشت های مشترک نظارت بیشتری داشته باشند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location