سرخط خبرها

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري سارق منزل و کشف ۳ فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي و کلانتري ۱۱ اين شهرستان خبر داد.

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشريح اين خبر بيان داشت: ماموران پليس آگاهي و کلانتري ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتي و بکارگيري شگردهاي خاص پليسي، یک سارق منزل را دستگیر و به يگان انتظامي منتقل کردند.

وی افزود: سارق دستگير شده پس از تحقيقات و بازجويي هاي صورت گرفته و در مواجهه با اسناد و مدارک به ۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان با همدستي فرد دیگری اعتراف کرد.
سرهنگ درويشي بیان کرد: دستگيري همدست متهم در دستور کار پليس قرار گرفت و پرونده قضائي در اين خصوص تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال رسيدگي مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند درپايان اين خبر با اشاره به اهميت مشارکت هاي عمومي در پيشگيري از سرقت به شهروندان توصيه کرد: نسبت به رعايت نکات ايمني همچون نصب دوربين هاي مدار بسته، استفاده از قفل و درب هاي محکم و مطمئن، عدم نگهداري پول نقد و طلا و جواهر در منزل و... نسبت به ارتقاء ضريب امنيت منازل و ديگر اماکن خصوصي اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق تلفن تماس ۱۱۰ به پليس گزارش دهند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location