سرخط خبرها

جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر با حضور فرماندار شهرستان و معاونین فرماندار همچنین رئیس ستاد دهه فجر شهرستان و سایر مسئولین در سالن شهدای فرمانداری نهاوند برگزار شد.

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، احمدوند فرماندار نهاوند ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت امام محمد باقر (علیه السلام)، ماه رجب و فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر گفت: ایام دهه فجر نقطه عطف انقلاب شکوهمند اسلامی است و متعلق به همه مردم جامعه اسلامی بوده و این یکی از عوامل مهم در پایداری و ثبات انقلاب اسلامی در سراسر دنیا است، امروز میبینیم که علی رغم دشمنی های متعدد نظام استکباری، کشور در تمامی زمینه ها پیشرفت های خوبی داشته است.

احمدوند تاکید کرد:با توجه به ایام پیش رو، (دهه فجر) مدارس و دانشگاه های شهرستان بیشتر از همیشه برنامه های شاخص دانشگاهی و جهاد تبیین را در فضاههای آموزشی تقویت کنند.

فرماندار نهاوند گفت: برنامه ها و فعالیت های مربوط به بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و جشن های پیش رو به مناسبت دهه فجر با همکاری و مشارکت همه دستگاههای اجرایی و بویژه مردم شهرستان با رعایت دستو العمل های بهداشتی انجام خواهد گرفت.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه امروز جنگ رسانه ای بیشتر از هر زمان دیگری قدرت نمایی میکند گفت: اصحاب رسانه شهرستان میتوانند در این چند روز از ایام دهه فجر نقش پررنگ تری در فضای مجازی ایفا کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام دهه فجر پروژه هایی در دست افتتاح و کلنگ زنی قرار خواهند گرفت که امسال هم خوشبختانه پروژه های مهمی در دستور کار هست که برخی از آنها با حضور استاندار همدان کلنگ زنی خواهند شد.

احمدوند در پایان بیان کرد: دستاوردها و برکات بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی میبایست در ایام الله دهه مبارک فجر برای همگان تشریح گردد، و این مهم با هماهنگی ها و برنامه ریزی دقیق و فضاسازی های مناسب که توسط شهرداری و دیگر ادارات شهرستان انجام میشود زمینه ای فراهم شود تا به بهترین شکل مطلوب ارزشهای انقلاب اسلامی ما به نسل جوان بویژه نوجوان ها با محوریت «امید آفرینی» و «جهاد تبیین» شناسانده شوند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location