سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، احمدوند فرماندار نهاوند در مراسم افتتاحیه اکرانهای سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار نهاوند اظهار داشت : دهه فجر انقلاب اسلامی،‌ سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

احمدوند گفت : دهه فجر از روزهای بسیار مهم در تاریخ کشور به شمار می رود و باید اهمیت این روزها برای مردم تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به فرآمین مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین بیان داشت: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

وی افزود : شرایط فعلی جامعه باعث شده ضرورت "جهاد تبیین" اهمیت مضاعفی پیدا کند و به همین دلیل رهبر انقلاب روی این عنوان تاکید دارند.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به اینکه اکران مردمی فیلم عمار در راستای جهاد تبیین گام برداشته است ، گفت: از آثار مثبت این نمایش می توان به استفاده مناسب از اوقات فراغت و تاثیر نقدهای بدست آمده از دل اذهان عمومی مردم که مخاطبان اصلی آثار هستند، اشاره کرد.

وی افزود: اکران های مردمی باعث رشد فرهنگی آثار می شوند و از جهت دیده شدن آثار، فرصتی برای فیلمسازان جوان است .

وی در خاتمه اظهار داشت : فیلم های مردمی عمار باید در جهت جهاد تبیین گام بردارد تا بتواند ایرانی که دشمن قصد تحریف آن را دارد بیشتر به نسل نوجوان و جوان بشناساند .

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location