سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در جمع نمازگزاران این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: در ایام مبارک فجر هستیم ، دهه ای که یادآور انقلابی است که شگفتی قرن بود و به تعبیر امام یک کار بی نظیر و کم نظیر و به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی که شبیه معجزه بود .

احمدوند گفت: امسال چهل و چهارمین سالگرد این انقلاب علیرغم دشمنی ها و کینه توزی ها ، فتنه ها و تحمیل جنگ بر این کشور است .

وی افزود : می‌توانیم ادعا کنیم که قطار انقلاب در حال حرکت و پیشرفت‌ است .

وی تصریح کرد: کینه توزی ها و توطئه های دشمنان همیشه بوده و هست و قطار انقلاب هم همواره به سرعت در حال حرکت رو به جلو و پیشرفت است .

فرماندار نهاوند بیان داشت : امروز هر چه داریم به برکت این نظام و انقلاب است .

وی افزود : جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار خوبی در طول این ۴۴ سال داشته است که از مهمترین آنها دستاوردهای موشکی ، هوافضا، دارویی ، علم و فناوری ، نانو ، آب و برق و گاز رسانی به کل کشور و... می توان اشاره کرد .

وی تصریح کرد: ایران اسلامی که روزگاری وابسته به کشورهای دیگر بود امروز به برکت این نظام و انقلاب جز ۴ کشور برتر جهان در تولید نانو است.

احمدوند در ادامه بیان داشت: دستاوردهای قبل انقلاب با بعد از انقلاب قابل قیاس نیست و مردم ما به عینه شاهد این دستاوردها هستند .

وی گفت : شهرستان نهاوند در بحث نهضت ملی مسکن پیشرو در بین شهرستان های استان می باشد .

احمدوند در ادامه با اشاره به اجرای ۱۴۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ۸۰ پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان کلنگ زنی ،افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند .

فرماندار نهاوند در خاتمه اظهار داشت: به مردم شهرستان قول می‌دهیم که خدمتگزار خوبی برایشان باشیم و با وحدت و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اقدامات و اتفاقات مهم تر و بهتری را رقم بزنیم .

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location