سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: تعطیلی مدارس بر اساس وضعیت موجود اعلام می‌شود.

محمود نقوی اظهار کرد: ما نمی‌توانیم بر اساس پیش‌بینی ها مجوز تعطیلی مدارس را صادر کنیم، زیرا ممکن است پیش‌بینی ها محقق نشود.

وی در خصوص دیر اعلام شدن تعطیلی مقاطع متوسطه اول و دوم در سطح استان ضمن عذرخواهی عنوان کرد: طبق پیش‌بینی های صورت گرفته قرار بر این بود که از ساعت ۴ صبح بارش برف در استان اتفاق بیفتاد، اما تا ساعت ۶ صبح هیچ‌گونه بارشی اتفاق نیفتاد؛ بر این اساس ساعت ۶ و۳۰ دقیقه صبح قرار بر تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح شد.

نقوی در ادامه افزود: ساعتی بعد با توجه به تشدید بارش برف در استان و همچنین جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات در هنگام ظهر و زمان تعطیلی مدارس تصمیم بر تعطیلی مقاطع متوسطه اول و دوم گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: ما ۴۰ دقیقه قبل از شروع کلاس‌ها تعطیلی مدارس را اعلام کرده ایم، اما با توجه به اینکه عمده دانش‌آموزان در محدوده محل استقرار خود نیستند و با استفاده از قولنامه‌های جعلی در این مدارس ثبت‌نام کرده اند، همین امر سبب به وجود آمدن مشکلات زیادی از جمله مشکل در تردد دانش‌آموزان شده است. همدان آنلاین

 پی نوشت: دانش‌آموزان، معلمان، والدین و رانندگان محترم سرویس مدارس تا زمانی که برف مورد نیاز برای تعطیلی مدارس را با چشم خودتان روی زمین مشاهده نکردید، یعنی خبری از تعطیلی نیست و باید به راه خود ادامه دهید...

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location