سرخط خبرها

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري سارق ساختمان هاي نيمه کاره توسط ماموران پليس آگاهي و کلانتري 11 اين شهرستان و کشف 3 فقره سرقت خبر داد.

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشریح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره در سطح شهرستان نهاوند، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرارگرفت.

وي ادامه داد: بر اين اساس ماموران پليس آگاهي و کلانتري 11 شهرستان با استفاده از شگردهاي خاص پليسي، یک سارق سابقه دار را در این خصوص شناسايي و پس از دستگیری به پليس آگاهي منتقل کردند.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: سارق دستگير شده بعد از انتقال به يگان انتظامي و در تحقيقات و بازجويي هاي فني به عمل آمده، به 3 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره اعتراف کرد که در اين خصوص پرونده قضائي تشکيل و تحت رسيدگي مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان با تقدير از عملکرد کارکنان انتظامي، از شهروندان محترم درخواست کرد: نسبت به وقايع و اتفاقات پيرامون خود احساس مسئوليت داشته و همواره از طريق شماره تلفن110 موارد مشکوک را گزارش و از اين طريق در برقراري امنيت و آرامش مشارکت فعال داشته باشند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location