سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، یوسفی نوید عنوان کرد: در ادامه خرید تجهیزات و ماشین آلات جهت عملیات عمرانی در نهاوند و با توجه به نیاز شهرداری به بیل زنجیری، قراردادی جهت خرید یک دستگاه بیل زنجیری با سازمان همیاری شهرداری های استان همدان منعقد گردید.

شهردار نهاوند خاطر نشان کرد:مدیریت هزینه ها و تجهیز امکانات در مواقع بحران و یا انجام فعالیت های عمرانی، در ابتدای دوره جدید در برنامه کاری مدیریت شهری قرار گرفته و با خرید ماشین آلات و تجهیز وسایل نقلیه‌ی موجود پیگیری ها انجام شد،که با خرید این دستگاه، هفتمین وسیله‌ی نقلیه‌ی و ماشین آلات سنگین به موتوری شهرداری اضافه میگردد.

وی در ادامه افزود: تهیه‌ی این دستگاه از منابع داخلی شهرداری و تسهیلات بانکی بوده تا با اضافه شدن این وسیله، سرعت انجام پروژه های عمرانی، کوه بری، بازگشایی راه و... در مواقع بحران بدون وقفه و با کاهش هزینه کارها انجام گردد.

وی تصریح کرد: تاکنون در شهرداری جهت کارهای سنگین و عمرانی و آبیاری فضای سبز با اجاره ماشین آلات ماهیانه مبلغی به عنوان اجاره پرداخت می شد، که با قطره ای کردن آبیاری فضای سبز قسمتی از این هزینه ها حذف گردید و با اضافه شدن ماشین آلات سنگین این هزینه ها به حداقل میرسد، در قسمتی دیگر در مواقع بحران بخش خصوصی محدودیتهایی برای خدمات دارد که در صورت تجهیز بودن شهرداری این وابستگی کاهش یافته و سرعت خدمات افزایش می یابد.

یوسفی نوید در پایان گفت: با توجه به قرار گرفتن نهاوند بر روی گسل زلزله، تجهیزات و ماشین‌آلات کاربردی یک ضرورت برای آمادگی با مقابله حوادث احتمالی است،حفظ داشته ها و افزایش سرمایه در بلند مدت توسعه‌ی شهر را به دنبال خواهد داشت، افزایش تجهیزات و تهیه ماشین آلات کاربردی، هزینه‌ی انجام پروژه ها را کاهش داده و کیفیت و کمیت خدمات را بهبود می‌بخشد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location