سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سی و هفتمین دوره ایده پارک استان همدان در شهرستان نهاوند با معرفی ۹ تیم برتر به کار خود پایان داد.

احسان زمانیان عضو شورای مرکز نوآوری نهاوند با اعلام این خبر گفت در این مسابقه و رقابت جذاب ۷۵ تیم نوآور و نخبه ایده طرحهای خود را در دبیرخانه پارک علم و فناوری استان همدان ثبت کردند که ۲۵ طرح و ایده به مرحله نهایی راه پیدا کردند و دیروز ۱۰ اسفندماه در نهاوند بعد از داوری ۹ طرح حائز رتبه برتر و شایسته شدند‌.

لازم به ذکر است؛ در این همایش علمی که با حضور مدیران و داوران پارک علم و فناوری استان و معاونین فرمانداری شهرستان و اعضای دفتر نماینده و مدیران ادارات و به میزبانی دانشکده فنی نهاوند برگزار شد تعداد ۲۵ هسته فناور به مرکز رشد و نوآوری نهاوند اضافه شد که این مرکز رشد ۱۰۰ درصدی را در سال ۱۴۰۱ خواهد داشت.

خزائیان معاون پارک علم و فناوری استان همدان در اختتامیه این همایش علمی گفت : این دوره ایده پارک یکی از پرمخاطب ترین و بهترین دوره هایی بود که در استان همدان برگزار شد و این نشان دهنده هوش سرشار فرزندان نهاوند در ایده پردازی است که جا دارد مسئولین شهرستان بیشتر از پیش قدر نخبگان نهاوند را بدانند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location