سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام فرمود باید از ننگ وابستگی خود را نجات دهیم و این سخن را امام راحل وقتی فرمودند که کشور در همه چیز وابسته بود.

وی اظهار داشت: امروز به برکت تفکر انقلابی و عمل به فرمایشات امام خمینی(ره) کشور در عرصه های مختلفی پیشرفت کرده است و به حدی قدرتمند شده که آمریکا را از کشور و بعد از آن از منطقه بیرون کرده است.

امام جمعه نهاوند افزود: خدمت هرچه بیشتر به مردم هم شکر نعمت است و هم مبارزه با دشمنانی است که درصدد ناامیدی مردم هستند.

وی بیان داشت: نظارت بر بازار و تامین مایحتاج مردم در اولویت کار مسئولان باشد و اگر مسئولان شب و روز هم کار کنند برای این مردم عزیز کم است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند علاج تحریم ها و رفع مشکلات اقتصادی تولید هرچه بیشتر و توزیع عادلانه است که نتایج خوبی برای اقتصاد کشور به دنبال دارد.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: دشمنی آمریکا را برخی از افراد نادان و مغرض باور ندارند در حالی که آنها خوی استکباری دارند چون دستشان از منافع کشور کوتاه شده و این دشمنی آنها ادامه دارد.

وی ادامه داد: اروپا و آمریکایی ها حربه ای جز تحریم ندارند و حتی کسانی را که چندین سال است به رحمت خدا رفته اند دوباره تحریم می کنند چون راه دیگری ندارند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: دشمنان در تلاش هستند امنیت و آرامش کشور را به هم بزنند و باید مراقب باشیم و بصیرت داشته باشیم.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: دشمنان برخی مشکلات را بزرگ می کنند و موفقیت ها را نادیده می‌گیرند و با دروغ و شایعه سازی سیاه نمایی می کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به افزایش اخیر قیمت ارز اشاره کرد و بیان کرد: جنگ ارز و طلا یک جنگ اقتصادی و واقعا جنگ روانی است و دشمنان یک عده را فریب می دهند و با این بالا رفتن و پایین آمدن قیمت ارز خیلی از مردمی که اطلاعات کافی ندارند و فریب دشمن را خورده اند متضرر می شوند و دشمن همین را می خواهد.

حجت الاسلام مغیثی در پایان گفت: مردم از دستگاه قضایی درخواست برخورد با کسانی را دارند که در این جنگ ارزی با دشمن همکاری می کنند و بر علیه کشور اقدام می کنند و نباید اخبار فضای مجازی را باور کنیم و هیجان زده عمل نکنیم.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location