سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، بخش خوشنویسی با خطاطی حجت الاسلام آذرنیوا بسیار استقبال شد،انصافا در قبال این بخش نمیدانیم چطور باید در وصفش مطلب بیان کنیم، آیات کلیدی قرآن، نام شهدا ، نام اهل بیت، و نام خودشان را استاد برای همه این عزیزان نوشت.

بخش حفظ قرآن کریم با کارشناسی استاد واثقی حافظ کل قرآن کریم که دستاورد آن بیش از ۵۰ نفر خواهر و برادر برای شرکت در کلاس حفظ استقبال کردند و در واقع با استاد همراهی کردند، دفترچه زمان بندی حفظ به عزیزان داده میشد که خودشان در منزل هم حفظ کنند و شیوه حفظ کردن توسط استاد به آن ها گفته میشد و مشخصات خود را اعلام کردند و کسانی که سوال های حفظ استاد را پاسخ میدادند هدیه دریافت میکردند.

بخش قرائت قرآن کریم با کارشناسی استاد محراب احمدوند که نوجوان ها و جوان ها برای استاد قرآن تلاوت میکردند و استاد به آن ها مشاوره میدادند و هدیه به عزیزان قرآن خوان تقدیم میکردند.

بخش ختم قرآن کریم بخشی بود که پوسترهایی کوچک طراحی شده بود که یک سمت آن نام مبارک امام زمان و سمت دیگر آن صفحاتی که هر نفر قرار بود تلاوت کند که سه صفحه یی هر نفر تلاوت کردند و استقبال به حدی زیاد بود که مردم پیشنهاد میدادند خیلی ها دوست دارند در این طرح شرکت کنند و به داخل مردم هم بروید که ما به داخل مردم رفتیم و مسئولین شهرستان هم از فیض تلاوت قرآن محروم نشدن و در این طرح ختم قرآن شرکت کردند.

بخش کتاب های قرآنی بود که کتاب هایی که تهیه کردیم، همه با مبلغ های پایین مردم خریداری کردند و هزینه آن صرف کار قرآن کریم میشود در این بخش که بیش از صد کتاب تهیه شده بود کتاب هایی بسیار نفیس و عالی فقط در پایان چهار جلد باقی ماند مسئولیت این بخش توسط قاریان نوجوان رضا روزبهانی و امیر علی دارابی بود که خیلی دقیق و با کیفیت انجام شد.

بخش جوایز فرهنگی نفیس و تبرکی امام زمان از جمله پیکسل و سربند امام زمان عج بود که کسانی که قرآن تلاوت میکردند چه در بخش روخوانی، چه قرائت و چه در بخش حفظ حائز دریافت هدیه می شدند، پیر، جوان، نوجوان، نونهال همه برای قرآن خواندن آمدند و دستاورد این بخش این بود که مردم به شدت مشتاق شنیدن و خواندن آیات قرآن کریم بودند.

نوجوانان قرآنی و اعضای گروه سرود نور الزهرا که به شدت پای کار بودند با خلاقیت زیبا سنگ تمام گذاشتند پذیرایی شیرینی و شکلات که خانواده های بچه های گروه سرود می آوردند و عکس یادگاری با قرآن در داخل ایستگاه از دیگر اقدامات زیبا این کار بود.

بزرگترین و خوش بینانه ترین اتفاقی که باید بیان کنیم این بود ایستگاه یک کتاب، یک امت به همت خلاقیت فکری کارگروه شورای تخصصی قرآن و با کارهای اجرایی نوجوانان قرآنی انجام شد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location