سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند در جلسه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) که با حضور فرماندار ، امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد ، گفت: پلیس آماده مقابله با تخلفات احتمالی چهارشنبه‌سوری و شب عید است و با هرگونه ناهنجاری قاطعانه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ ذبیح اله درویشی افزود: پلیس آماده مقابله با تخلفات احتمالی چهارشنبه‌سوری است و با هرگونه ناهنجاری قاطعانه برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به برگزاری مراسم چهارشنبه و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی این مراسم، باید تمامی تدابیر لازم از سوی هر یک از دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شود.

photo 2023 03 13 14 10 59

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: به همین منظور و با توجه به اینکه مأموریت اصلی در شب چهارشنبه‌سوری بر عهده مردم است والدین باید در کنار فرزندان خود بوده و با کنترل و نظارت آنان، مانع وقوع رخدادهای ناگوار شوند.

درویشی در پایان گفت : شهروندان گرامی به منظور جلوگیری از وقوع هرگونه ناهنجاری در جامعه، در صورت مشاهده و برخورد با موارد مشکوک و اعمال مجرمانه، موارد را بدون فوت وقت از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت برخورد قانونی با متخلفان و هنجارشکنان صورت گیرد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location