سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همه دشمنان هرکاری در طول این سال ها توانستند انجام دادند از فتنه منافقین، جنگ تحمیلی، تهدیدها، تحریم ها و فتنه های مختلف را به راه انداخته اند ولی به اهدافشان نرسیدند.

وی اظهار داشت: با این همه دشمنی اما کشور قدرتمند شده و در مقابل این نقشه ها و توطئه ها قدرت ایران اسلامی بیشتر شده است و مردم همیشه دشمنان را ناامید کرده اند.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمن ما را یک روز آرام نگذاشته است و در این شرایط وضعیت دشمنان را امروز می بینیم که منطقه در چه وضعیتی است و اتفاقات اخیر و توافقات کشورهای منطقه باعث عصبانیت دشمنان شده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی و نظامی و امنیتی قرار دارد و صهیونیست‌ها و دشمنان هم در موضع ضعف قرار دارند و از درون در حال فروپاشی هستند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: جبهه مقاومت در منطقه امروز قدرتمند است و در داخل سرزمین های اشغالی نیز وضعیتی را ایجاد کرده است که صهیونیست ها نمی توانند امنیت خودشان را تامین می کنند.

وی افزود: آمریکا بسیار ضعیف شده است و به دلیل وجود محور مقاومت امروز می بینیم که آمریکا در منطقه کاری نمی تواند بکند و ذلیل شده است.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: امسال بهار قرآن و بهار طبیعت با هم مقارن شده اند و باید از این فرصت استفاده شود و انسان بتواند شرایط خود را تغییر دهد و به سوی خوبی ها حرکت کند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها خطاب به مسئولان گفت: در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز خواهش ما این است و مردم هم به ما گفتنه اند که نظارت بر بازار و تامین مایحتاج مردم فراموش نشود مثلا در این ایام تعداد نانوایی ها کم می شود و مردم به درد سر می افتند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: برخی نهادها و ادارات شیفت کاری دارند در این ایام ولی بعضا مثلا مراکز درمانی آمادگی لازم را ندارند که رفع این مشکلات مطالبه مردم است.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location