سرخط خبرها

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از اجراي طرح عملياتي- انتظامي و کشف يک محموله با بيش از7000 عدد انواع مواد محترقه توسط ماموران پاسگاه انتظامي بخش خزل شهرستان خبر داد.

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  سرهنگ ذبيح الله درويشی در تشريح اين خبر بيان داشت: درپي اجرايي شدن طرح برخورد با تهيه وتوزيع کنندگان مواد محترقه غير مجاز در سطح شهرستان و آمادگي کامل يگانهاي انتظامي در راستاي اجراي اين طرح؛ ماموران پاسگاه انتظامي بخش حزل شهرستان با انجام اقدامات فني واطلاعاتي و بکارگيري گشت هاي فعال و نامحسوس در اين حوزه موفق به شناسايي فردي شدند که در داخل مغازه خود اقدام به نگهداري و توزيع مواد محترقه مي کرد.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي مغازه نامبرده را بازرسي کردند که در اين بازرسي مجموعا تعداد بيش از 7260 عدد انواع مواد محترقه غيرمجاز وخطرناک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اينکه پرونده قضايي در اين راستا تشکيل و به همراه متهم به مراجع قضايي معرفي شده است اذعان داشت:پليس شهرستان به صورت مستمر طرح مذکور را در سطح شهرستان اجرايي و در اين راستا با جديت اقدامات قانوني را انجام خواهد داد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location