سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  پیش از ظهر چهارشنبه ضرغام احمدوند به همراه معاون سیاسی امنیتی واجتماعی فرمانداری و جمعی از اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان از ستاد اسکان مسافران نوروزی در شهر نهاوند و فیروزان بازدید کردند.

وی در این بازدید با اشاره به اینکه خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌ها و همچنین فراهم‌آوردن امکانات و زیرساخت‌های موجود در شهرستان ظرفیت اسکان یک هزار و ۲۰۰ نفری برای مسافران در شهرستان نهاوند فراهم است، گفت: در حال حاضر آموزش‌وپرورش با ۴ محل اسکان در سطح شهرستان دارای ظرفیت پذیرش 300 نفری مسافران را دارد.

فرماندار نهاوند ادامه داد: در بحث هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و خانه مسافر و همچنین مهمان‌سرای ادارات نیز حدود 900 نفر ظرفیت پذیرش مسافر وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 158 نفر در شهرستان نهاوند اسکان‌یافته‌اند، گفت: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی نیز بیش از 60 هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری، طبیعی، تاریخی و تفریحی شهرستان نیز بازدید داشته‌اند که انتظار می‌رود این میزان بازدید تا پایان تعطیلات افزایش چشمگیری داشته باشد.

احمدوند بر ضرورت بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای فراهم‌کردن رفاه هرچه بیشتر برای مسافران و گردشگران تأکید کرد و گفت: در بحث اقدامات و بازدیدهای بهداشتی و امنیت غذایی نیز اقدامات بسیار خوبی به همت شبکه بهداشت و درمان انجام شده است؛ چراکه سلامت و امنیت مسافران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location