سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین،  حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: مردم در ۱۲ فروردین حماسه بزرگی خلق کردند و با وجود همه مشکلات و تحریم ها و فتنه ها ولی به بیعت خود وفادار ماندند که خیلی ارزشمند است.

وی اظهار داشت: ۹۸ درصد مردم به جمهوری اسلامی رای مثبت دادند و همیشه ثابت قدم بودند و واقعا این روز را باید گرامی بداریم.

حجت الاسلام مغیثی بیان کرد: در کشور کارهای بزرگی انجام شده است و واقعا چیزی شبیه معجزه است چون این پیشرفت ها با وجود همه دشمنی ها و تحریم ها به دست آمده است.

امام جمعه نهاوند افزود: ایران اسلامی در بخش دفاعی و هسته ای پیشرفت های عظیمی کرده است و در بخش های هوا و فضا و علمی و پزشکی دنیا را شگفت زده کرده است.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند نقاط ضعفی هم داریم که باید با کار جهادی و اراده ای مصمم آنها را هم حل کنیم.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: غربی ها می خواهند از نظام اسلامی فقط اسمی باشد و این نظام تابع نظر آنها باشد و هرچه آنها گفتند ما قبول کنیم.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: تحقق شعار سال در گرو چند کار است که شامل مردمی سازی اقتصاد و واگذاری کار به مردم و نقش نظارتی داشتن دولت و همچنین حمایت از شرکت های دانش بنیان و مبارزه با فساد و قاچاق از دیگر عوامل تحقق شعار سال است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها به آشوب ها در داخل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: مشکلات این رژیم نامشروع بسیار زیاد است و فروپاشی این رژیم قطعی است و انشاالله این غده سرطانی از داخل سرزمین های اسلامی زودتر از بین برود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location