سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در اولین جلسه ضمن تبریک سال نو اظهار داشت : روزی که گذشت ۱۳ فروردین روز طبیعت بود ، در فرهنگ های مختلف روز سیزدهم را به عنوان یک روز نحس می دانند اما طبق آیات و روایات همه ی روزها با هم فرقی ندارند و تنها برخی روز ها بخاطر اتفاقاتی که در آنها رخ داده شده دارای سعد و نحسی است .

وی افزود : در آیات و روایات آمده است هر روزی که انسان در آن به گناه نیوفتد آن روز عید است .

امام جمعه نهاوند گفت: در نهاوند روزهای ۱۲ و ۱۴ فروردین جزء روزهای خاصی هستند ، در ۱۲ فروردین شهادت معلم شهید محمد طالبیان و ۸ نفر از یاران ایشان را داشته ایم ، همچنین در ۱۴ فروردین شهادت سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان بزرگ دفاع مقدس را داریم .

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در ادامه ی سخنان خود با اشاره به اهمیت تفکر و توجه به قرآن بیان داشت : عمل به قرآن بسیار مهم است و تلاش کنیم در عمل به قرآن کسی از ما پیشی نگیرد و هر بلایی که بر سر ما می آید نتیجه ی عمل های ماست ، برای مثال پیروزی انقلاب در گرو اعمال ملت ما بوده است.

امام جمعه نهاوند خطاب به مسئولین گفت: مسئولین در محدوده ی کار خود پای کار نظام و خدمت رسانی به مردم باشند .

وی در خاتمه بیان داشت: پای کار خدمت رسانی به مردم بودن مشکلات را حل خواهد کرد و شهرستان را از عقب ماندگی بیرون خواهد کشید.‏‌

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location