سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: تقارن سال نو با بهار قرآن و نامگذاری آن به نام سال مهار تورم و رشد تولید بود که امیدواریم امسال در حد توان تلاش کنیم در تحقق این شعار گام برداریم .

وی افزود : امسال سال تحول با اقدامات مبتکرانه و جهادی باید باشد .

سرهنگ علی مختاری اظهار داشت:  سال گذشته با یک فتنه بزرگ و پیچیده روبرو شدیم و دشمن هدفمند جلو آمده بود اما خوشبختانه در شهرستان نهاوند در نهاوند با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی این فتنه در نطفه خاموش شد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: جنگ جدید دشمن جنگ حجاب است و قصد دارد با این جنگ بی حجابی را در ایران اسلامی ترویج دهد و  از این طریق به خانواده ها که رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند ضربه بزند .

وی با اشاره به اینکه مردم نگاهشان به مسئولین است، گفت: متأسفانه در ادارات ما بانوان با حجاب کامل در مجامع عمومی حضور پیدا نمی‌کنند و اینکه حریم قانونی و شرعی رعایت نمی شود باعث می شود که پوشش در بین دیگر بانوان نادیده گرفته می شود .

وی در ادامه ی سخنان خود با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع به عنوان یک مسئله مورد بررسی قرار گیرد ، تأکید کرد: ما افتخار داریم خدمتگزار مردم باشیم و تکریم مردم واجب است چرا مردم در همه عرصه ها علیرغم مشکلات اقتصادی پای کار نظام بوده اند و هستند .

وی در خاتمه خطاب به مسئولین گفت : رؤسای ادارات در سال جدید امنیت ادارات خود را مد نظر داشته باشند و امنیت اداره ی خود را ارتقا دهند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location