سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در اولین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۲ ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن بهار قرآن ماه مبارک رمضان با اشاره به نامگذاری سال نو توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت : سال ۱۴۰۲ که به فرموده مقام معظم رهبری سال مهار تورم و رشد و تولید است باید امسال سال تحول باشد با اقدامات مبتکرانه و خلاقانه و حضور جهادی مسئولین در میدان کار و مسولیت های محوله .

وی ادامه داد : دشمن در ۶ ماه پایانی سال قبل تمام تلاش های خود را مثل گذشته کرد که وضعیت کشور را دچار بحران کند که با حضور مردم مثل سری های گذشته فتنه های دشمن را خنثی کرد و در تمام زمینه ها دشمن شکست خورده است.

سرهنگ مختاری در ادامه با اشاره به اینکه در راستای پیکیری مطالبات ستاد امر به معروف شهرستان امسال این موضوعات ذیل به صورت جدی دنبال خواهد شد و همچنین در راستای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید گفت : همه دستگاه های شهرستان نقش دارند و در جهت تحقق شعار سال تحول ایجاد کنند و از تمام ظرفیت خود و دستگاه خود استفاده کنند .

وی افزود : کمیته اشتغال در شهرستان جلسات مشترک داشته باشند و دستگاه های که ارائه خدمات وام و اشتغالزایی دارند در هر ماه به صورت مشترک باید جلساتی داشته باشند تا از موازی کاری جلوگیری بعمل آید .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : در خصوص افزایش جمعیت و جوانی جمعیت ، که مورد تاکید مقام معظم رهبری است. همه مسئولین شهرستان جهادی در این زمینه تلاش کنند و از تمام ظرفیت خود استفاده کنند و موانع ازدواج رو در حد توان برطرف کنند .

وی افزود : جهاد تبیین یک واجب عینی و قطعی و ضروری است و در برابر جنگ روایتی و شناختی دشمن باید تبیین و روشنگری گرد و برای همه ی ما واجب است و حتی در جلسات هفتگی و ماهانه در ادارات آمادگی داریم هادی سیاسی اعزام کنیم و نقش دانشگاه ها و مدارس و حوزه های علمیه بسیار موثر است .

مختاری گفت : رعایت منشور عفاف و حجاب مطالبه ستاد امر به معروف شهرستان بوده و دشمن در حال برنامه ریزی و طراحی در این زمینه است که باید مورد توجه خاصی روسای ادارات قرار بگیرد و همچنین کارکنان و خانواده های ما باید الگو و در رعایت پوشش اسلامی نمونه باشند و تیم های امر به معروف در سطح شهرستان و ادارات فعال بوده و نظارت کامل را خواهند داشت ‌.

سرهنگ مختاری گفت : تکریم ارباب رجوع به عنوان یک مسئله بسیار مهم باید مد نظر قرار بگیرد ، موضوعات و مشکلاتی که ارباب رجوع دارد و به ادارات و محل کار ما مراجعه میکنند نباید مورد کم لطفی قرار بگیرند و نباید کارمند ما یک برخورد تند با ارباب رجوع داشته باشند که موجبات نارضایتی را بوجود آورد.

سرهنگ مختاری در پایان گفت : مناسبت های ملی مذهبی در سطح شهرستان برخی ادارات واقعا برنامه دارند و برخی ادارات سهل انگاری دارند و ادارات محل مراجعه مردم است و تا حد امکان یک فضا سازی صورت پذیرد و در مناسبت های ملی مذهبی پیام تبریک و تسلیت صورت پذیرد .
در راستای دومین کنگره شهدای استان همدان هم امسال می بایست تمامی ادارات نقش خود را ایفا نمایند .

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location