سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، نوروز ۱۴۰۲ با همه خاطرات خوب و بد ایام تعطیلی،به حافظه تاریخی مردم نهاوند سپرده شد؛ این نوروز پس از دو نوروز کرونایی وتقارن آن با ماه مبارک رمضان، انتظاراتی خاص در اذهان شهروندان ایجاد کرده بود و علیرغم مشکلات و‌بحران های اقتصادی، شور و اشتیاق مردم به وضوح در بازار و کوچه وخیابان دیده میشد.

هر ساله ستاد استقبال از بهار و نوروز با حضور دستگاههای مختلف مرتبط مانند" شهرداری،اداره میراث فرهنگی،اداره فرهنگ وارشاد‌اسلامی،اداره آموزش وپرورش، و امسال با توجه به تقارن نوروز و رمضان با حضور اداره تبلیغات اسلامی تشکیل میشود،
این ادارات هریک وظایفی را برای ایجاد شور ونشاط در بین مردم عهده دار میشوند...

زیبایی مبلمان و فضا سازی محیطی در معابر شهری و درقسمت ورودی های شهر از وظایف اولیه این ستاد است، نصب بنرهای خوش آمد گویی به میهمانان، چاپ بروشورهای راهنمای گردشگری، چاپ پوستر از مکانهای دیدنی وسرابهای زیبای نهاوند، رنگ آمیزی جداول و بازسازی تابلوهای سطح شهر، نصب بنرهایی از آثار دیدنی نهاوند در ورودی ها بر روی داربست، معرفی امامزاده یا بقول مردم معرفی شاهزاده محمد (ع) به عنوان یک مکان زیارتی، نصب بنرهای مذهبی در استقبال از رمضان المبارک در مکان های خاص و تشویق شهروندان برای نگه داشتن حرمت این ماه شریف، برگزاری جلسات قرائت قرآن در مساجد و محلات مختلف، برگزاری جلسات پرسش وپاسخ مذهبی با جوانان و... از دیگر وظایف دستگاههای عضو ستاد استقلال از بهار و رمضان می باشد...

قضاوت در این مورد را به شهروندان واگذار میکنیم تا بفرمایند کدام دستگاه به وظایف خود در این ‌خصوص، عمل کرده است!!!

قطعا مردم، شهرداری نهاوند را به عنوان پیشتاز و پیشرو در عمل به وظایف خود معرفی خواهند کرد که حتی فراتر از وظایفش، سعی در فضا سازی محیطی برای فصل بهار و ایجاد شور ونشاط در بین مردم نموده است.

راستی، جایگاه اداره میراث فرهنگی، اداره ارشاد اسلامی، اداره سازمان تبلیغات ‌اسلامی و اداره آموزش وپرورش و.. در این ستاد چه بوده است و در این‌فضا سازی محیطی برای ایجاد شور ونشاط در بین مردم،چه اقداماتی انجام داده اند؟!!

مصادره ی خدمات سایر دستگاهها، پاسخ مناسبی برای شهروندان نخواهد بود!
متاسفانه دستگاههای عضو این ستاد آنچنان که باید، به وظایف خود عمل نکرده اند!!!

کاش بودجه ستاد بطور کامل به شهرداری واگذار میشد چرا که شهرداری یک تنه همه این وظایف را انجام داده است و همه تلاش کارکنان خود را‌مصروف ایجاد شور ونشاط بهاری در بین شهروندان نموده است.

شایسته است که از شورای اسلامی شهر و شهردار محترم و مسئول محترم روابط عمومی شهرداری نهاوند جناب آقای "پیمان شیراوند" که بخش عظیمی از فعالیتهای ستاد استقبال از بهار و نوروز را با از خود گذشتگی و اختصاص همه وقت خود حتی در ایام تعطیلات،به سر انجام رساندند، نهایت سپاس و تقدیر به عمل آید.

نشریه و سایت خبری فریاد نهاوند، ضمن سپاس از دستگاههایی که به وظایف خود عمل نموده اند، آماده ی انتشار خدمات دستگاههای عضو ستاد استقبال از بهار و رمضان در صورت تایید فرمانداری محترم می باشد.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location