سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: روز قدس روز مبارزه با ظلم و ظالم و دفاع از ملت مظلوم فلسطین در مقابل صهیونیست های جنایتکار است.

وی اظهار داشت: در زمانی امام راحل روز قدس را نامگذاری کردند که خیلی ها کار فلسطین را تمام شده می دانستند ولی با تدبیر امام عزیز ما آرمان فلسطین زنده شد.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز به برکت روز قدس می بینیم که صهیونیست ها بسیار ضعیف شده اند و مقاومت فلسطین روز به روز قوی تر شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم به زودی نابودی صهیونیست های جنایتکار را مشاهده کنیم و به یاری خدا روند افول و نابودی آنها در حال طی شدن است‌.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: امروز می بینیم در سرزمین های اشغالی صهیونیست ها به جان هم افتاده اند و این رژیم نامشروع از درون در حال فروپاشی است.

وی بیان کرد: در این چنین شرایطی که صهیونیست ها دارند حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار مهم و اثر گذار است و پیام حمایت از مقاومت فلسطین را به دنبال دارد.

امام جمعه نهاوند گفت: حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم از مهمترین دستورات دین اسلام است و مردم ایران اسلامی همواره حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و امسال نیز در روز قدس حماسه می آفرینند.

وی اظهار داشت: روز قدس باعث می شود که مسئله فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام باشد و مبارزه تا نابودی صهیونیست ها ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مغیثی با دعوت از مردم مومن و روزه دار نهاوند برای حضور در مراسم روز جهانی قدس گفت: همیشه مردم این شهرستان در مراسمات مختلف حضور پررنگی داشتند و به یاری خدا در راهپیمایی امسال هم با حضور خود پشتیبانی از مستضعفین عالم را نشان می دهند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location