سرخط خبرها

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند با بیان اینکه ۳۶۵ واحد نیز به صورت انبوه‌ساز در دست ساخت داریم، گفت: ۲۴۰ نفر به تعهد خود مبنی بر پرداخت آورده عمل نکرده‌اند که در صورت عدم همکاری، متقاضی دیگری جایگزین می‌شود.

 

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین، علیرضا نثاری در جلسه شورای مسکن شهرستان اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح نهضت ملی مسکن در نهاوند بیش از ۷ هزار و ۳۴۰ نفر اقدام به نام‌نویسی ‌کردند که پس از بررسی برای ۹۰۱ نفر تخصیص پروژه داده شد و برای ۵۳۶ نفر نیز کار در قالب گروه‌های ساخت مسکن آغاز شد که ۳۳ واحد تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه ۳۶۵ واحد نیز به صورت انبوه‌ساز در دست ساخت داریم افزود: با توجه به اینکه در شکل انبوه‌سازی آورده مردم در پیشرفت پروژه بسیار اهمیت دارد از ۳۶۵ واحد تاکنون ۲۴۰ نفر به تعهد خود مبنی بر پرداخت آورده متقاضی عمل نکرده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند تاکید کرد: فقط ۱۲۵ نفر در این زمینه به تعهدشان عمل کرده‌‌اند که ما عملیات تکمیل واحدها را برای آنها انجام می‌دهیم و مابقی در حد اسکلت باقی می‌مانند.

وی در این خصوص تصریح کرد: در فاز دوم قرار است پس از دادن مهلت به متقاضیان در صورت عدم واریز، متقاضی بعدی جایگزین شود.

نثاری در زمینه مسکن روستایی نیز گفت: سال گذشته سهمیه تسهیلات مسکن روستایی این شهرستان ۹۸۱ فقره بود که تمام آنها به بانک‌های شهرستان معرفی شدند و برای ۳۶۷ فقره انعقاد قرارداد شد که تا کنون از سوی بانک‌ها به ۱۲ درصد آنها تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: امیدواریم برای سرعت بیشتر پرداخت وام برخی از دستورالعمل‌های بانک‌ها که به عنوان مانع کار محسوب می‌شوند اصلاح شود.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location