سرخط خبرها

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نهاوند به ریاست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار ،بخشداران و مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر اعضای ذیربط صبح امروز در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، شهروز کیانی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری توجه دستگاههای اجرایی به تامین و ارتقای سلامت شهروندان را با توجه به دو موضوع مورد بحث کارگروه سلامت و امنیت غذایی خواستار شد.

 کیانی در ادامه افزود: امنیت سلامت در کنار امنیت داخلی و مرزهای ایران عزیزمان باعث اطمینان و آرامش خاطر مردم در جامعه می شود و تلاش شبانه روزی و بی وقفه کادر درمان بالاخص در دوران دوساله مبارزه با ویروس منحوس کرونا جای تقدیر وتشکر دارد.

وی خاطر نشان کرد؛ برنامه و همت دولت جناب آیت ا...رئیسی در بحث تامین واکسن کرونا و ایجاد امنیت سلامتی به مردم، نشان داد که سلامت جامعه جزء اولویت های اصلی دولت است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نهاوند بر هماهنگی و همکاری شرکت آب فاضلاب، با مجموعه بهداشت و درمان در جهت تامین آب شرب سالم با توجه به فرارسیدن فصل گرما برای شهروندان به ویژه روستاها تاکید کرد.

وی در ادامه فعالیت کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری را توسط اداراتی همچون شهرداری، مرکز بهداشت و محیط زیست برای کنترل جولال موشها و سگهای بی صاحب را خواستار شد.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات این کارگروه الزامی است از تمام اداره‌ها درخواست کرد که مباحث مربوط به سلامت ازجمله حوادث ترافیکی، بیماریهای غیر واگیردار، نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه در مراکز گردشگری و تفریحی شهرستان و ... را از طریق دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی پیگیری و عملیاتی نمایند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری در ادامه بر آموزش ، اطلاع رسانی و تشدید نظارت ها بر اجرای مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی که با سلامت جامعه در ارتباط است تاکید کرد و افزود: کوتاهی دستگاه‌ها در این زمینه پذیرفته نیست.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location