سرخط خبرها

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، امام جمعه وفرماندار شهرستان نهاوند باصدور پیامی مشترک ۹اردیبهشت ماه روز ملی تشکیل شوراهای اسلامی را تبریک گفتند‌.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراهای اسلامی نامگذاری شده است که یکی از مبانی اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تعامل و گفتگو بوده، همچنانکه بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیری ها را مورد توجه قرار داده اند. نهم اردیبهشت سالروز رویداد ارزشمندی در راستای اجرای اصل ۱۰۰ تا ۱۰۶ قانون اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشان از تعمیق جایگاه مردم در مشارکت برای ساخت آینده ای بهتر است.

اینجانبان ضمن تبریك فرارسیدن روز شوراها به اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا و بخش در شهرستان ، از زحمات و خدمات تمام دست اندركاران این نهاد مقدس و مردمی صمیمانه تقدیر و تشكر می‌نماییم،توفیق این عزیزان را در راستای انجام رسالت خطیر و بزرگ شورا و خدمت به مردم بزرگوار و شریف شهرستان نهاوند را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

مغیثی امام جمعه نهاوند

احمدوند فرماندار شهرستان نهاوند 

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location