سرخط خبرها

 فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند"، از دستگيري 3 سارق و کشف 3 فقره سرقت در 48 ساعت گذشته توسط ماموران انتظامی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش فریاد نهاوند آنلاین ، سرهنگ "ذبيح الله درويشي"، در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان نهاوند، بررسی موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پاسگاه هاي شهرک و گاماسياب شهرستان با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي در 48 ساعت گذشته، 3 سارق سابقه دار را شناسايي و پس از دستگيری به يگان انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ درويشي گفت: متهمان در بازجويي هاي فني صورت گرفته، به 3 فقره سرقت اماکن خصوصي اعتراف کردند و تعدادي از اموال مسروقه نيز کشف و تحويل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اين که پرونده قضائي در اين راستا تشکيل و ساير اقدامات قانوني در حال انجام است، به شهروندان توصيه کرد: همواره توصيه ها و هشدارهاي پليس در حوزه پيشگيري از سرقت را رعايت و کليه اقدامات ايمن سازي و بازدارنده را مد نظر داشته و در حد امکان از نگه داشتن وجوه نقد و طلا و جواهر مکان هاي نا امن پرهيز و هيچ گاه اجازه ندهند که ديگران از محل اختفاي اشياء با ارزش آنان اطلاع داشته باشند.

نظرات (0)

امتیاز 0 از 5 از مجموع 0 رای
نظری برای این مطلب وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر توسط مهمان
امتیاز به مطلب:
0 کاراکتر
پیوست ها (0 / 3)
Share Your Location